ne için yaşıyorsun? ölmek için mi?

in the darks.
bu sayfayı neden açtığımı bilmiyorum. sadece siyahtan oluşan grafiği neden yaptığımı da bilmiyorum. sadece "michael pitt"'ten "death to birth" parçasını dinlerken içimden bir ses, sadece öldür beni dedi. önce grafik programını açtım, "just, kill me. in the darks." yazdım. ingilizcemin zayıf olduğunu farketmem fazla uzun sürmedi, "just, kill me" kısmını bıraktım in the darks yazısını silerek. siyah ile boyadım her tarafı; "karanlıklarda. sadece öldür beni" diye bir anlam olmuştur umarım.

her neyse. geçenlerde, bir arkadaşım "neden yaşıyorsun sen?" diye sordu. ondan önce de sormuşlardı, ondan önce de. her seferinde verdiğim cevabı verdim, "nasıl öleceğimi bulmak için". bu cevabı vermek istemiyorum aslında biliyor musunuz. herkes ölecek, neden herkesin yaşadığı şey için yaşayayım ki ben?

hepimiz ölmeyecek miyiz?

hiç dizi karakterlerine özendiğiniz bir hayat yaşadınız mı? mesela, chuck izliyorum ben son zamanlarda. beynine bir bilgisayar yükleniyor ve bir an tüm CIA istihbaratlarını biliyor. neden böyle bir insan olmayayım ki? neden ajan olmayayım.

ya da house gibi bir doktor olmak istemez miydiniz mesela? sadece ilginç vakalarla ilgilendiğiniz, hiçbir şeyi umursamayan, kariyerinin en üst noktasında olduğu halde çüküne bile takmayan bir doktor? bilmem, neden olmasın?

ya da ne bileyim, californication filmindeki hank moody gibi bir yazar olmak istemez miydiniz? canınız çok sıkıldığınızda yazdığınız, kitabınız best seller olan bir insan. gelecekte rock yıldızı olacak kapasitede bir kızınız olsaydı ve düzeltmek için her şeyi verebileceğiniz bir ilişkiniz? yani neden olmasın ki.

ya da losttaki gibi düşmek ister miydiniz ıssız bir adaya? her şeyinizi arkada bırakıp john locke gibi, adanın kutsal olduğuna inanmak istemez miydiniz?

hayat. hayat keşke diziler gibi olsaydı. o zaman "vay be şunun kitabı çıkmış" diye kıskançlık yapmazdım mesela. ya da "insanlar aşk yazılarından daha fazla hoşlanıyor" diye yemezdi bir taraflarımı içim. baskı yapmazdı "biraz aşk yaz da insanlar ne olduğunu görsün aşkın" diye. ya da ne bileyim, en basitinden paraya ihtiyacım olmazdı. bir gelirim olurdu; işimi yapardım ama yine de, yine de yaşamak için bir sebebim olurdu.

neyse. biraz uyumak iyi gelecek sanırım bana. http://www.youtube.com/watch?v=nP30ucHSoUE adresindeki parçayı dinleyerek biraz dertlenebilir, içinizdekileri dökmek için bir şeyler yapabilirsiniz.

sizleri seviyorum, siz de beni seviyor musunuz?
hayır mı? peki.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 yıl.

neden rap(müzik) yapamadık?

sence şu an saat kaç?