duygu patlamasıyla ölümün bağdaştırılması

bir trafik kazası geçirmiştim. yoldan geçerken son model bir mercedesin altında kalmıştım, hiç farketmedim. arkasından gelen arabalar duramadı. sıra sıra üzerimden geçtiler. kanıyordum. dudağım kanıyordu. burnum, burnum kanıyordu. insanların çığlıklarını duyuyordum. koşan ayaklar duyuyordum. gözlerimi açamıyor, kollarımı hissetmiyordum. sadece sesler vardı.

birileri "ne olur ölme" demeye çalışıyordu. gözlerimi iyice sıkmaya başladım. nefesim, nefesimi duyuyordum. kalp atışlarımı ezilmiş vücudum üzerinden hissediyordum. varla yok arası gibiydim. yerde durduğumu biliyordum ama hissedemiyordum.

gözlerimi daha da sıkmaya başladım. sen vardın. güzel bir ev vardı. kırmızıyla süslenmiş çitleri olan bir ev vardı. bir kaç çocuk oynuyordu. sana baktım, sen de bana baktım. acıyordun, gülümsüyordun, kalbimi kırıyordun. dayanamayıp tutuyordun ezilmiş kollarımdan. çocuklar yanımıza geliyorlardı. kim olduklarını bilmiyordum. sana "anne" dedi uzun saçlı olan. kısa saçlı olan bana doğru koşup "baba" dedi. karşı yoldan ambulansın geldiğini gördüm. önce sen kayboldun. sonra çocuklar. sonra o ev.

gözlerimi kıpırdatmaya çalıştım. az önce gördüğüm her şey gitmişti. sesler duyuyordum. yavaş yavaş yükseliyordu ambulansın sesi. hissiyatsızlığın yerini acı aldı. kalbim, kalbim acıyordu. en çokta "sen gitmiştin", işte kalbimin "sen kısmı" acıyordu.

gözlerimi kapattım. bir an sinirlerimi kontrol edemez oldum. hiçbir şey hissetmiyordum.

öld...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 yıl.

neden rap(müzik) yapamadık?

sence şu an saat kaç?