haftanın şarkısı, beni bırakma.

don't go.
siteye eklediğim yeni tasarımdan sonra, haftanın şarkısı uygulamasına devam etmeye karar verdim ve bu aralar duygusallığımı yansıtabilecek mükemmel parçalardan birisi olan "cem adrian'dan beni bırakma" parçasını seçtim. "yahu sen duygusalsın, neden bizi duygusallaştırıyorsun?" diyen olursa eğer; hani kardeştik? gelin, dertleşelim kardeşim diyorum ve blog yazımı yazmaya devam ediyorum. canlarımsınız.


şarkı sözleri şöyle:
belki güneş, bir gün bizim için doğar. belki korkuları, hayallerimiz boğar.o masal günü, gelinceye kadar; susuyorum, susuyoruuum.
susadıkça yüzün düşer aklıma. korkar olduum, düşlemekteen.
adımı anarım, çoğalıır sesiiin. konuşmaktaan, düşünmekteen. özlemekteen.
gel bak bir elimde gökyüzü var hâlâ, ötekinde kayıp giden yıldızlar la la.
korkularda benim umutlardaaaa. aaaaa.
bırakma, beni bırakma. beni bırakma. beni bırakma.
kimse kimsenin herşeyi olamaaaaz, mış. di'li geçmişten tek yaramsın sen.
sensiz kimse miyim, kimsesiz miyim bilmem. hiç bilmek istemem, hatta düşünemeemmm.
gel bak bir elimde gökyüzü var hâlâ hâlâ, ötekinde kayıp giden yıldızlar laaaa laaa laa laa.
korkularda benim umutlardaaaa. aaaaa.susadıkça yüzün düşer aklıma. korkar olduum, düşlemekteen.adımı anarım, çoğalıır sesiiin. konuşmaktaan, düşünmekteen. özlemekteen.gel bak bir elimde gökyüzü var hâlâ, ötekinde kayıp giden yıldızlar la la.korkularda benim umutlardaaaa. aaaaa.bırakma, beni bırakma. beni bırakma. beni bırakma.kimse kimsenin herşeyi olamaaaaz, mış. di'li geçmişten tek yaramsın sen. sensiz kimse miyim, kimsesiz miyim bilmem. hiç bilmek istemem, hatta düşünemeemmm.gel bak bir elimde gökyüzü var hâlâ hâlâ, ötekinde kayıp giden yıldızlar laaaa laaa laa laa.korkularda benim umutlardaaaa. aaaaa.

lütfen bana eşlik edin, ben şarkıyı söylemeden ve dinlemeden duramıyorum.

neden bu şarkıyı seçtim biliyor musunuz?
sımsıkı sarılmak istediğim, sarılıp gözlerimi kapatmak istediğim, 'keşke burada böyle kalsak, kimse bizi bulamasa' dediğim; sımsıkı sarılıp aşırı derecede bağlanarak kimsenin bizi bulmamasını istediğim sevgilimi çok özledim. ona sarılıp "diğer insanlar var ya, şu an umrumda değiller. sadece sen olursan zaten, kimse yüzünden kavga etmeyiz. kimse yüzünden tartışmayız da. birbirimizden bıkacağımızı da sanmıyorum; sürekli film izler, mutfakta çeşitli yemekler yaparız mesela. ben ömür boyu seninle yaşayabilirim, cesaretim var." demek isteğime karşı koyamıyorum.

hani, olur ya; bazen bulutlara gitmek istersiniz, ama gidemezsiniz. işte öyle bir şey. sevdiğimi o kadar çok özledim ki; sanki bulutlarda o, ve ben hiçbir şekilde gidemiyorum yanına. var olduğunu biliyorum ama, sarılmak isteyip onu sevdiğimi söylemek istiyorum ama hiçbir gökkuşağı gelipte köprü kurmuyor bana. gidemiyorum onun yanına. o kadar çaresiz bir durumdayım ki; çok özledim onu.

neyse.

biraz daha duygusala bağlayıp sizi yormak istemiyorum.

toplumsal bir mesaj da verip çıkacağım.

birini seviyorsanız eğer; ve ona ulaşabiliyorsanız eğer. şimdi, alın telefonunuzu elinize, aranız kötü olsa bile, sizi siklemeyecek olsa bile onu ne kadar özlediğinizi yazın. benim gibi yapabilirsiniz mesela. saçma sapan sözcükler ile bir kaç şey yazın, içinizdekileri dökün ona. o ister okumasın, ister takmasın ama siz boşaltın içinizi ona. belki, her şey böyle düzelir.

kim bilir, belki?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 yıl.

neden rap(müzik) yapamadık?

sence şu an saat kaç?