öldürmüşüm kendimi

öldürmüşüm kendimi

geçmiş, gülümsemeler, mutluluklar falan. 4 gündür bunları yazıyorum, ve farkındayım ki geçmişteki beni daha fazla özlüyorum. az önce facebook'un nice nimetlerinden yararlanıp, geçmiş aylarda yazdıklarıma baktım. taa 2011'in şubat ayına kadar gittim, sonra kendimden nefret ettim.

ne kadar yaratıcıymışım o zamanlar. aklıma gelen her şeyi yazarmışım, ama güzel şeylermiş işte. takipçilerim varmış, yazdıklarımı beğenenler, gülenler, eğlenenler.

her neyse. bunu düşüneceğimi hiç sanmıyordum ama, ben "çekmişim silahı, dayamışım kafama ve vurmuşum hiç acımadan kendimi.". sadece kanlarım akmamış, uçmuuş gitmiş uzaklara. kimsenin görmediği, yalnızlığın buram buram koktuğu sessiz sokaklara.

keşke dememeye çalışıyordum ama, sorunun nerede olduğunu biliyorum biliyor musunuz? keşke, ama keşke merve'den sonra(bunun hakkında bilgiyi facebook'tan isteyebilirsiniz) aşka inandırmasaydım kendimi. karşıma çıkan o kıza inanıp, "ulan denemekten ne çıkar" demeseydim keşke. aşk sekstir deseydim, ve öyle kalsaydı düşüncelerim arasında. sekse yatkınlığımı sorgulasaydım ama demeseydim işte "ulan aşk vardır belki" diye.

aşık olmak yerine dost kalsaydım, "hadi şurada buluşalım da uzun uzun konuşalım" deseydim ağzımdan dökülecek olan "sevgilim" kelimesi yerine. dudaklarımın dudaklarına değeceğini hiç düşünmeseydim. dudaklarım bende kalsaydı, dudakları onda. dost kalsaydık ve ben değişmeseydim. arkadaşlarım bana "sen çok değiştin" demeseydi, gitmeselerdi.

işte diyorum ya, "keşke". ulan, keşke zaman makinem olsaydı ve her şeyi başa alsaydım.

küçüklükten beri intihar etmeyi düşündüm bir yaşıma kadar. kesecektim bileklerimi mesela, nereye gideceğimi öğrenecektim, kulağıma fısıldayacaktı belki melekler cehennemde seni bekliyoruz diye. ya da ne bileyim işte, atacaktım kendimi balkondan aşağıya; düşmeden önce sağır olacaktım ve duymayacaktım bir daha melekleri. gözlerimle görecektim sadece, konuşacaklardı ama dinlemeyecektim onları.

küçüklüğüm geçti, şimdiye geldim. farkettim ki "ben çoooktaaan vurmuşum, öldürmüşüm kendimi.". balkondan atarak değil, bileklerimi keserek değil sadece değişerek öldürmüşüm kendimi. vurmuş, bitirmişim her şeyi.

çok değişmişim, öyle değişmişim ki melekler görememişler beni. soramamışlar "nasıl öldün" diye. ben değişmişim ve öldürmüşüm işte kendimi.

öldürmüşüm.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 yıl.

neden rap(müzik) yapamadık?

sence şu an saat kaç?