aslında bi şeylerin farkına varmak gibisi yok.

neden gülmediğimi bilmiyorum, neden somurttuğumu da bilmiyorum ama tek yaptığım gülmemek ve somurtmak.

büyükler ne demiş, "zararın neresinden dönersen kârdır". ben zararın zirvesini yaptım saygıdeğer büyüğüm, iflasımı vermek üzereyim ne yapacağım? diyorum ya, yaptığım tek şey gülmemek ve somurtmak. yaptığım tek şey yaşamak ve sorgulamak. dur ya, 4 tane oldu şaka maka; neyse.


bir zamanlar kendimi çok seviyordum. bencildim aslında. hani şu eski yazılarımda anlattığım değişim aşamalarından bahsediyorum. ama zaman geçtikçe daha fazla değiştiğimi farkettim. hani, nasıl diyeyim; eskisi gibi insanları güldüren şeyler yapamıyorum, insanları güldüren şeyler söyleyemiyorum diye düşünüyorum. belki takipçi sayımın azlığından dolayı böyle şeyleri düşünüyor da olabilirim ama "bunu farkedemeyecek kadar öküz" olduğum için kendimden nefret ettim şu an.

son zamanlarda yazdığım her şey insanların içini karartacak nitelikte. blogumun en başından girseniz, olmayan dertlerinize +1 ekler ve 17 ile çarpar dertlendiririm yemin ediyorum. anlamıyorum. nasıl birden böyle şeyler yazar oldum? nasıl birden bu kadar karamsar ve kendimi hiç umursamaz oldum bilemiyorum.

aslında bazen aklıma ne geliyor biliyor musunuz? "odunluzıkkım bitti artık" diyorum. odunluzıkkım'ı vücudumdan çıkarıp siktirip gideyim buralardan diyorum kendimce. hatta belkide bu yazıyı yazdıktan sonra facebook'a girip ciddi bir şekilde "ciddiyim, odunluzıkkımı artık bitirebilirim" yazarım. insanların yorumlarını okur ve ondan sonra sanki kafasına silah dayamış intihar eden amcaymışım gibi; sıkarım kafama kurşunu.

daha sonra kapanırım tamamen. başka bir kişi açarım kendime. ismini henüz düşünmediğim bir blog açıp insanların gülümsemesini sağlarım. komik şeyler yazarım ve duygusallıkla komikliği birleştiririm.

diye düşünüyorum işte. hani olur mu, olmaz mı bilmiyorum ama "paylaşmadığı bir yazısını 13 kişi okuyan" bir yazarı kim sikler onu bile bilmiyorum.

her neyse.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 yıl.

neden rap(müzik) yapamadık?

sence şu an saat kaç?