büyümeyi istemiyorum, 1 sene önceki gibi olmalıyım.

zamanla insanların büyümesine hep karşı çıkıyordum, hala karşı çıkıyorum. büyümeyi ben istemedim ki, tercih hakkı verseydiler eğer hep çocuk kalmayı isterdim. "çocuklaşma, olgun ol." diyorlar da, "neden" diyemiyorum. neden olgun olmam gerekiyor, neden büyümem gerekiyor? ben çocuk kalmayı seviyorum, serbestçe küfür edip saçma sapan esprileri yapmayı seviyorum.

büyüyüp olgun gibi davranan insanlara sormak istiyorum. olgun davrandınız, hayatınızda ne değişti? eskisinden farklı olarak daha ciddi ilişkilere mi kapak atıyorsunuz? arkadaşlarınızla bir araya geldiğiniz zaman atomu mu parçalıyorsunuz?

her neyse, konuyla alakasız ilk iki paragrafı yazdıktan sonra beni neden okuyasınız ki kısmına devam ediyorum. kusura bakmayın, başınızı ağrıtacağım.

1 hafta önce facebook hesabım kapatıldı, bununla ilgili 1 haftadır yazı yazacağım ama kelimelere nasıl dökeceğim bilmediğim için atlatıyorum kendimi. yenisini açtım. eklemek isterseniz, adresim http://www.facebook.com/tambirodun/

facebook hesabım kapatıldıktan sonra aklıma mustafa odunluzıkkım'ı ilk açtığım zamanlar aklıma gelmişti. sevgilisine düşman yazılar yazan kızlar genelde fenomen olurdu; ama ben işi değiştirmek için geliyordum. ben geliyordum lan facebook akımına, eski sevgilimi taşlayacak olan bir erkek giriyordu sahalara! taramalı tüfeğimi verin ağzını burnunu kıracağım onun!

bakın eskilerden bahsederken bile gaza geldim, ne yazacağım konusunda sertçe saldırdım bilgisayarıma. o zamanlar facebook durumlarım çok ilginçti, elime aldığım nokia 5800 ile parka gider ve açardım direkt facebook'u. aklıma gelen her şeyi dakikalık aralarla yazardım. "orospular gibi sakız çiğnemeyi seviyorum, bu beni orospu mu yapıyor?", "parktaki dekoltesi güzel hatun sanırım bana bakıyor, ama ben namuslu bir erkeğim gözlerimi ondan ayıramıyorum!", "kıvırtmanın ilk kuralı kıvırtmanızdır, ve bir erkek olarak çoğu kızdan iyi kıvırtıyorum", "adonisi olan erkeklere bayılıyorum, canlarım benim yerim sizi.", "gay değilim ben! shemale değilim ben!"; bak nasıl nostaljik oldum şimdi.

işin güzel tarafı, bunların hepsini içimden gelen bir açıksözlülük ile yazıyordum. hedefim de sadece fenomen olmak yoktu; yani fenomen olup dünyanın anasını satacaktık hep beraber! buluşmalar düzenleyip içinde bulunduğumuz yanlızlığın amına koyacaktık, biliyorum yapardık bunu! çünkü ben de o yalnızlık içinden geliyordum, yalnız olan çoğu insanın halini biliyordum. diğerlerinden farkım, ben insanları nasıl yalnızlıktan kurtarabilirim diye düşünüyordum; belli bir zamana ihtiyacım vardı bunun için.

gel gelelim, o zaman hiç gelmedi. ben o kadar fenomen olamadım, o kadar arkadaşım hiç olmadı.

sonra ben değiştim. bakıyorum da son 1 senedir yazdığım tüm yazılar duygusal içerikli. geçenlerde kendime bir söz verdim, artık duygusal olmadığım sürece duygulu yazılar yazmayacağım diye.

çünkü olay ne biliyor musunuz? ben aslında mutsuz değilim, insanların mutsuz olmasıyla mutsuz oluyorum. onların mutsuzluğunu kelimelere döküp kendi mutsuzluğummuş gibi yazıyorum.

sürekli mutsuzlukla ilgili yazılar yazdığınız zaman bir zaman sonra siz de mutsuz olmaya başlıyorsunuz. bir bakıyorsunuz, etrafınızdaki en mutsuz insan siz olmuşsunuz. aslında mutsuz değilsiniz, ama mutsuzsunuz işte.

bu yüzden kendime söz verdim. artık mutsuzluk dolu yazılar yazmayacağım, sadece mutsuz olduğum zaman mutsuzlukla ilgili yazılar yazacağım ki gerçekten mutsuz olduğumu anlayın diye.

kim bilir, belki eski mustafa odunluzıkkım geri döner. kim bilir, belki her şey daha güzel olur.

ek olarak:
twitter adresim, https://twitter.com/odunluzikkim
facebook adresim, http://www.facebook.com/tambirodun/
anonim olarak iletişebileceğimiz adres, http://ask.fm/odunluzikkim

Yorumlar

  1. Ne sıkıcı dimi?
    Hayatın temel kuralları var, onları yıkmak kolay olsa keşke, mesela sen çocuk kalsan, ben zamanı geriye alsam vs.

    Ama ı-ıh..
    Olmuyor, roller belli sahne belli, oyna git yenileri gelsin. Seyirciler değişsin, oyuncular değişsin...

    Bak mutsuzlu yorum attım, mutsuz oldum.:(
    Mutsuz mutsuz elimize klavye almayalım o zaman.:(

    Mutluluk içinde kafeslensin.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 yıl.

neden rap(müzik) yapamadık?

sence şu an saat kaç?