sürekli gülen çocuk

fazla değil. 1 hafta oldu ben  "büyümeyi istemiyorum, 1 sene önceki gibi olmalıyım" yazısını yazalı. hiç beklemiyordum her şeyin bu kadar çabuk değişeceğini. bakın, facebook'a yazdığım durumlar değişti, twitter'a yazdığım twitler değişti. hiç olmadığı kadar küfür ediyorum, hiç olmadığı kadar komik şeyler yazmaya çalışıp hiç olmadığım kadar yavşak gösteriyorum kendimi insanlara.

kendim umrumda değilim biliyor musunuz? bir yazar, yazdığı şeylere ne kadar gülebilir zaten. sadece birileri okuyup gülsün diye yazıyorum. sonra lanet ediyorum kendime, "ulan biraz kendini düşün be adam..." diye, "biraz kendini düşün". şöyle bir hikaye yazdım, belki seversiniz.
biraz daha sıkmalıydılar ipleri.
dudaklarına işkence yapıyorlardı çocuğun. fazla değil, iki tane ip bağlamışlardı dudaklarının kenarlarına. yukarı doğru çektiler ipleri. acı çekiyordu çocuk, gözyaşları akmak üzereydi ama tutuyordu kendini. daha fazla çektiler ipleri. çocuğun dudakları, internet üzerinde dolaşan gülen adam yüzlerinin dudaklarına benzemişti. 
ipleri yukarı doğru çektiler. ipler her hareket ettiğinde acıyordu, titriyordu çocuğun dudakları. gözlerini nasıl sıktıysa bir kaç damla göz yaşı damladı. 
daha sonra önündeki perdeler açıldı. insanlar ona baktı. o da insanlara baktı. 
bir tiyatro salonundaydılar, etrafta kırmızı renkte oturaklar vardı. genç insanlar, mutlu sevgililer, çocuklar, konuşmak isteyenler doldurmuştu etrafı. etrafa dikkatle bakmaya çalışıyordu çocuk, en arkada asılı afişi gördü. 
"sürekli gülen çocuk" yazıyordu. 
kimse çocuğun dudaklarından yukarıya doğru giden ipleri görmüyordu. zorla gülüyordu çocuk, zorla bakıyordu, ağlamamak için tüm her şeyi zorluyordu. en güzel anılarını aklına getiriyordu, en güzel günlerini, en mutlu kişileri aklına getiriyordu. 
dikkatini çekti çocuğun. seyirciler arasında sevdiği kız bile oturuyordu. sevdiği kız bile "ipli gülümsemelerine inanıyordu".
klasik bir bitiriş yapacağım. anlayana.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 yıl.

neden rap(müzik) yapamadık?

evet dostum, hayatın yükümlülükleri var.