bazen, tatsız oluyor.

bazen, içtiğim sigaranın tadını bile alamıyorum. tütünün eksikliğinden mi, yoksa senin eksikliğinden mi bilmem. bazın sigaranın sadece bitişinden zevk alıyorum. kim bilir, belkide her bitişin yeni bir başlangıç doğuracağına inandığım içindir. öyle değil mi?

bazense birilerini sevmek için, onlara uzak olman gerektiğini düşünüyorum. hayat çok garip. bazı insanları yanındayken deliler gibi seviyorsun, uzaktayken çok şey değişiyor; bazı insanlarıysa sadece uzaktan seviyorsun, yakındayken çok şey değişiyor.

hatta bazen, çok fazla ölmek istiyorum. bunu da kim bilir, belkide her bitişin yeni bir başlangıç doğuracağına inandığım içindir. elde edilemeyen şeyleri hep çekici bulmuşumdur, kim bilir belki de intiharın elde edilemeyişi çekici geliyordur, bu yüzden ölümü istiyordur hep insanlar.

bazen, çok uzaklara uçmak istiyorum mesela. belki de bu da imkansızlıktandır, uçmanın da elde edilemeyişinin verdiği bir histir. şu balkondan kendini aşağıya doğru atıp, kollarını çırptığında uçmayı kim istemez? aradaki mesafeleri sadece bir geceliğine kapatabilirsin. kilometrelerce uzağa gidip sevdiğin insanın şu an ne yaptığına bakabilirsin mesela.

bazen, insan çok fazla imkansız şey istiyor.
bazense, insan hiçbir şey istemiyor.
bazen işte, sadece bazen, insan bir kaç dakikalığına ölüp hiçbir şey hissetmeden duymadan görmeden geri dönmek istiyor.
masanın üzerinde boş kağıtları gördüm. hepsi doldurulmayı bekliyordu.
kimin, neden bıraktığını bilmiyordum. elime bir kalem aldım. doldurmam gerekiyordu, biliyordum.
sahne 1 yazdım.
uyuyakaldım.
sabah uyandığımda kağıtlar yerinde durmuyordu.
sanırım, birileri hayatımı sil baştan yazmamı istemiyor.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 yıl.

neden rap(müzik) yapamadık?

sence şu an saat kaç?