rüyamda gördüm.


Last Night I Dreamt That Somebody Loved Me by Low on Grooveshark

param yoktu. hayallerimi satabilirsem eğer, olabilirdi.
hayallerimi de satabilirdim, ruhumu da.
insanlar paraya bu kadar değer verirken, hayallerimin de ruhumun da önemi yoktu.

vazgeçtim. savaşmak gibi şeyler bana göre değildi sanki. gitmek vardı, kaçmak. belki hiçbir şeyin çözümü değildi, belki yeni bir zaferin başlangıcı.

ya da ne bileyim. zaten her gidişi, yeni bir zafer için yapmadım mı?

boşverdim bu sefer.
benim için zaferin önemi yoktu, bıraktım.

ses çıkardı, rüyamdaki kırmızı elbiseli kadın.
"bırak, bu sefer onlar kazansın."
"bırak, bu sefer sen kaybeden tarafsın."
"kaybet, ama gitme. bırak, bu sefer sen değil kazananlar utansın."
sigaramı yaktım.
bir nefes çektim.
"bak kadın, bıraktım. bu sefer onlar kazandı."
"bak kadın, bıraktım. bu sefer kaybeden tarafım."
"kaybettim, gitmiyorum. bak kadın, bıraktım. ama yine ben utandım."

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 yıl.

sence şu an saat kaç?

neden rap(müzik) yapamadık?