beni hiç bırakma, olur mu?

kız- beni hiç bırakma.
erkek- seni hiç bırakmam.
kız- sessiz konuştuğunda hep kötü bir şey olur, noldu?
erkek- yalan söylüyorum.
kız- neden?
erkek- çünkü, bırakmayacağıma dair benden garanti bekliyorsun ama bırakmayacağının garantisini vermiyorsun. ve ben bunu sana söylediğim için bana "seni tabi ki bırakmayacağım" diyeceksin. biliyorum, her kız gibi sen de bırakacaksın.
aslında aşkın iyi bi şey olduğunu anlatmaya çalışanlar halt etmişler. insanlar kendisini mutlu eden, güldüren insanlara dost, kendini ağlatan insanlaraysa sevgili derler. biz insanlar var ya, bizi mutlu eden insanların bize aşık olabileceğini görmeyecek kadar aptalız. umrumuzda değil ki. bizim için en iyi aşk, henüz elde edemediğimiz olandır. hatta tüm aşklar karşıdaki kişiyi elde edebilene kadardır belki de. istisnalar dışında.

aslında ben, sevdiğim insandan fazla bi şey beklemedim biliyor musunuz? 2 aydır konuşmuyoruz. dünse benim doğum günümdü. sadece bir "iyi ki varsın" mesajı olabilirdi. o mesajı gün boyu bekledim. arkadaşlarımın arasında bile mutsuzluk dolu baktım gökyüzüne. kim bilir belki bir mucize, bir mektup güvercini gelirdi ve "sana sürpriz yapıyor." derdi. ya da ne bileyim işte, gözü kör biri 'sevdiğin şu an seni düşünüyor, ben gördüm." dese yeterdi belkide.

ama mucizeler, sadece kitaplarda oluyor. ya da izlediğim filmlerde.

aslında, artık ben de tüm büyük sanatçılar gibi tek gecelik ilişkilerle geçireceğim hayatımı. sonunda acı çekeceğini bile bile, aşık olmanın bir anlamı yok artık. yaşadığım her şeyin benim için bir tecrübe olacağını düşünüyordum ama, bu kadar tecrübe yetmedi mi? kalbimi açsan, içi, kim tarafından açıldığı belli olmayan küçüklü büyüklü binlerce yaradan oluşuyordur.

hem, ilişki süresi ne kadar kısa olursa açtığı yara o kadar da küçük olur diye biliyorum.

belki de teomanın yaptığı gibi, onu unutmanın en güzel yolu başka bir bedende sabahlamaktır. kim bilir, belki işe yarar.
(tek gecelik ilişkinin sonu)
kız- şimdi gideceksin değil mi?
erkek- kalırsam, acı çekeriz.
kız- çekelim. ne önemi var ki, beraber olalım ama çekelim.
erkek- senin acı çekmeye gücün kalmış olabilir. ben artık girdiğim her savaşta pes ediyorum.
kız- en azından kahvaltı yapalım, bir kahve iç.
erkek- beni 40 yıl boyunca hatırlamanı istemiyorum.

Yorumlar

  1. bir günü seni bırakmayacak biri çıkarda sen onu bırakırsan yazık olur ama..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. artık onu umut etmek için çok geç sanırım.

      Sil
  2. "insanlar kendisini
    mutlu eden, güldüren
    insanlara dost, kendini ağlatan
    insanlaraysa sevgili derler."

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 yıl.

sence şu an saat kaç?

neden rap(müzik) yapamadık?