okuyucuya soruyorum: diyemedim ya la.


eğer ki her yazımda olduğu gibi bir kaç hikaye bekliyorsunuz benden, kusura bakmayın bu sefer hayal gücüm yeterince durgun. sadece bi şeyler söylemek istiyorum, bi kaç "diyemedim ya la."

geçen gün çok sevdiğim bir yazar abim "insanları bu kadar takarsan, senden bi şey olmaz." dedi. yeterince "benden adam olmaz" diyen bir insanım zaten -ki benden bi şey olmayacağını biliyorum. benim kendimi gizli saklı tutmam gerekiyorken askfm adresime girip canım sıkıldıkça videolu cevaplar vererek saçmalıyorum. facebookta küfürlü durumlar giriyorum. twitterda insanların beni itici bulması için her şeyi yapıyorum sanki. böyle bir insana hangi yayınevi teklif götürerek kendini rezil eder, bilemedim. ama ben bunları ona diyemedim ya la.

geçen günlerde çok sevdiğim bir blogger ablam "neden bu kadar karamsarsın olm, biraz kendine gel." dedi. yeterince hayatının elden geçmiş olduğunu düşünen bir insanım zaten -ki zaman makinemin hiçbir zaman olmayacağını biliyorum. zaman makinem olsaydı eğer geçmişe dönüp yaptığım tüm hataları sonraya ertelemek isterdim mesela. ama olmuyor. mesela bir zaman sonra etrafta gördüğün mutluluk resimleri bile daraltıyor insanları. insanların bir türlü yaşayamadığı aşk, dillerden dile orospu olmuş şekilde dolaşıyor. her gerçeği resmen görüyorum, her şeyin değiştiğini biliyorum. gerçeklere baktıkça nasıl pozitif olabilirim ki? yalanlarla dolu her şeye gözümü kapattım. ama ben bunları ona diyemedim ya la.

hepimizin yazdıklarını takip ettiği melodram bile geçenlerde bana "bay bunalım!" diye hitap etti. aslında hoşuma gitmedi değil, uzun zaman sonra bir insanın "bebeğim, canım, anam, cicim" gibi şeylerden farklı bir şekilde hitap etmesi çok hoşuma gitti. ama ben ona çıkıp "neden bay bunalım diyorsun lan? aslında ben de gayet komik bir insanım, sadece blog yazılarımda bir kere bunalım yazdığım zaman devamını getiremiyorum." diyemedim ya la.

bir de bugün özlem "eeeee.. yeter lannn kendine gelll. bunalım bunalım komik yazılar bekliyoruz artık senden." dedi. bir kere bunalım yazdığın zaman, her yazdığını birden bırakıp komik yazılar yazmak çok zor. yani ne bileyim, tam herkesi mutsuzluğa odaklamışım, birden komik bir şey yazmam ne kadar saçma olur di mi? diyemedim ya la.

neyse. ben sadece şunu sormak istiyorum, lütfen sessiz kalmayın. bir adet yorum bırakın. ve lütfen "kanka sen o an ne istiyorsan onu yazarsın" gibi bir cevap vermeyin. böyle bir şey yapacak olsaydım eğer okuyucuma yorum hakkı bırakmaz, "lan size ne ben yazıyorum işte!" diye cevap verirdim.

sadece söyleyeceklerinizi merak ediyorum. sizce çok mu bunalım yazı yazıyorum? hani ne bileyim, biraz değişmeli mi artık? arada sırada iki komik bi şey yazsam hoşunuza gider mi?

Yorumlar

  1. Senin şizofren olduğundan şüpheleniyorum nasıl bir hayal dünyasıdır oo.. gerçi yazarların çoğu da öyle diyemedim ya la! hehehe...şaka şaka :D
    Yazım tarzın buysa değiştirme gayet dikkat çekici ve çok güzel. Farklısın daha önce de dediğim gibi. Ama ben komik Mustafa'yı merak ediyorum ne yalan söyleyeyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeteri kadar güldüren insan var zaten.sen düşündür öğret hayal kurdur bence senin tarzın bu olmalı.

      Sil
  2. İnsanları güldürmeyi seven, ama aynı zaman da duygularını es geçmeyen bir insansın sen. Bu da bazen duygusal, depresif yazılar ortaya çıkartıyor.:)

    Öyle işte bay bunalım!
    :)
    Kızdın mı la?
    kızma ha.

    YanıtlaSil
  3. bloğunu takip etmeye başladığımdan beri hiç komik yazını göremedim. Daha önce yazdıklarını da merakla okudum ama kimseye hüznü yakıştıramıyorum. O yüzden sende neşelen biraz bu kadar depresiflik yeter silkelen ve kendine gel :))

    YanıtlaSil
  4. Ben daha öncekileri henüz okumadım ama dediğiniz gibi üzgün bir haldeyken komik yazılar yazmaya çalışmanız hem zor hem saçma olur. Tarzınızı sevdim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 yıl.

sence şu an saat kaç?

neden rap(müzik) yapamadık?