reddedilmek.

mustafa- ne oldu, ne diyeceksin? daha doğrusu, ne yapacaksın.
mustafa- ne yapayım.. oysa bir salak bile, "seni arayacaklar" cümlesinin "seni hiçbir zaman aramayacaklar, bir bok yapamıyorsun. yeteneksizin tekisin." demek olduğunu bilir.
idam edilecektim, sadece saniyeler kalmıştı. hani türk filmlerinde olur ya, "idamdan önce son isteğiniz nedir?" derler, dediler. fazla bir şey istemedim, "üzerinde hayat yazılı bir sigara ve çakmak" istiyorum dedim. getirdiler. yaktım. biliyordum, "o sigara ile hayatımı yakıyordum". gerçekten de, yandı; ve öldüm.

öldüğünüz zaman, hayatınızın önünden şerit gibi geçiyor her şey denilen şey kocaman bir yalan olduğunu farkettim. ölürken yüzümde bir gülümseme vardı, içtiğim o son sigaranın tadını daha çok hissediyordum. işte ben sadece, sadece "o sigarayla mutlu olabilen bir insandım."
yine ağlamak istiyorum, bak ben buraya "durmadan yazıyorum, başka bir bok yapamıyorum" yazacağım yine ve biliyorum, bir boka yaramayacak.

zaten aynı şeyleri yazmaktan çok sıkıldım.

biliyor musunuz, "eğer eksik olursa, seni arayacaklar" lafı insana çok koyuyormuş. özellikle yapmak istediğiniz işi yapmak isterken, yazdıklarınızın beğenilmemesi çok kötü. aslında adamlar da haklı, ben bugüne kadar hiç komedi yazmadım ki. gerçi yazdığım duygusal ve hayatsal şeylerin de güzel olduğu pek söylenemez.

ama ne bileyim işte. düşünsenize, hayatta yapabileceğiniz tek bir şeye adım adım yaklaşıyorsunuz, başka bir alternatifiniz yok ve; reddediliyorsunuz.

idam edilmek istiyorum.
çünkü ölmeye cesaretim yok.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 yıl.

neden rap(müzik) yapamadık?

sence şu an saat kaç?