saçmalattirik: hikaye başlangıcı.

"görüyorsun biliyorum, sadece bana görmediğini söylüyorsun. ölseydin eğer, beni mutlu etmek için rüyama girip ölmediğini söylerdin." dedi kim olduğunu bilmediğim kız. ilk defa bara giriyor, hatta aylar sonra ilk defa biriyle konuşuyordum. "benimle gel" diyerek kolumdan tuttu. bir şeyler konuşmamı engelliyordu, zaten konuşmak istemiyordum.

dışarı çıkmıştık. "beni hatırlamıyorsun değil mi piç kurusu!?" dedi, kafamı hayır anlamında salladım.
gibisinden bir hikaye yazmak istiyordum. daha sonra, sıkıcı oluyormuş gibi hissettim ve bıraktım.

Yorumlar

  1. etkileyici bir giriş olmuş :))
    daha başlamadan bırakmışsın ama bu kadar çabuk pes edilmez kii :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 yıl.

neden rap(müzik) yapamadık?

sence şu an saat kaç?