ve belki de... ne bileyim işte.


kasabanın trafik ışıkları kadar basitleştirdim kendimi. kim bilir sevgilim? belki bu sefer, beni daha çok seversin. belki, daha çok özlersin. ya da ne bileyim işte, belki "neden bu kadar basitleştin?" diyerek daha fazla nefret edersin benden. belki daha çok susarsın, belki daha çok konuşasın gelir. belki sigara içip geçmişimizden bahsederiz biraz; belki de... ne bileyim işte.

şarkılar sözsüz oldukları zaman, daha anlamlı oluyorlarmış. ya da öyle değildir; sen yoksun ya, daha anlamlıdır belki her şarkı. ya da öyle de değildir, sen hiç varolmamışsındır ve ben var etmişimdir seni. belki o yüzden "sevgilim" diyememişizdir başkalarının yanında. ve belki de üzülmeyeyim diye söylememiştir yanımdakiler senin aslında olmadığını. ve belki de... ne bileyim işte.

her şeyi yalnızlıktan yapıyorum biliyor musun? yalnız olmadığımı söylüyorlar, benim savaşacak gücümün her zaman var olacağını söylüyorlar. savaştıkça insanlar ayakta kalmayı öğrenir, mücadeleyi öğrenir diyorlar. ya da öyle değildir; belki de o yüzden pes etmeyi bu kadar erken öğrenmişimdir. belki de bu kadar savaş, pes etmeyi öğretmiştir bana. ve belki de insan yalnız olmadıkça yalnızlaşıyordur. ve belki de... ne bileyim işte.

durduk yer ağıtlar yakıyorum. sanki viski içmiş gibi yanıyor yüreğim. nasıl dertliyim, nasıl anlatacak şeylerim birikmiş bir bilsen. ama susuyorum be sevgilim. eskisi gibi, içime kapanıyorum. anlat diyorlar, belki de geçer anlatırsam. ama anlatamıyorum. çünkü biliyorum, zamanla gidiyor her "anlat" diyen. ve belki de, gidiyordur zamanla her gelen. diyordum ya, "giden herkesin yerine biri gelir elbet." olmuyor be sevgilim, gelmiyor giden. ve belki de... ne bileyim işte.

raymond'un dediği gibi, "işsize iş vermiyor hiçbi iş veren."
aynı onun gibi, "vakit çürütüyorum be sevgilim."
ve belki de... ne bileyim işte.

Yorumlar

  1. belki konuşacak birşeyiniz kalmamıştır...
    belki sen her şarkıyı onunla anlamlı bulmuşsundur...
    belki sen seçmişsindir yalnız olmayı...
    belki anlatmadıkça çoğalıyor derdin...
    belki de hayat rüzgar gibi gelip geçiyor tutamıyorsun ...
    ve belki de.. ne bileyim işte öyle...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 yıl.

sence şu an saat kaç?

neden rap(müzik) yapamadık?