gitme.

"neden seninle kalayım! sen tam bir piçsin, senden nefret ediyorum. gittiğim zaman bana bir 'kal' bile dememiştin. ne istiyorsun benden?" dedi kadın. içerledim biraz, dediklerini saniyeler içerisinde düşünmem gerekiyordu. "ben..." dedim, sessizce uzun süre kaldım. "biliyorum, ben... insanları kendimden nefret ettirmek işinde ustayım."

"sana 'kal' demedim. gitmek isteyen bir kadına 'kal' demek, acizlik gibiydi ya da ne bileyim ölmüş bir insana kalp masajı yapmak gibiydi. ben, her çaresiz insanın yaptığı gibi susmayı tercih ettim. ölen insanın öldüğünü kabul edip içimden ağladım." dedim.

"seni anlamıyorum" dedi kulağıma yaklaşıp fısıldarcasına. "hala sakin sakin oturuyorsun! seni öldürmek istiyorum! senden nefret ediyorum, geber lütfen!" diye devam etti.

ayağa kalkıp arkamı döndüm, dışarıdaki hafif karı izlemek için cama doğru yaklaştım. "merak etme," dedim, "zaten ben de yaşamak istediğimi sanmıyorum."
gitmek isteyen bir insan arkasından neden "kal" lafını duymak ister anlamıyorum. siz kadınlar, biz erkekleri çaresiz duruma düşürmekten zevk mi alıyorsunuz?

Yorumlar

  1. Hayır gurumuzun yerlere serilmesine göz yumamıyorum ama sevdiğimiz için de kalmak istiyoruz ve kalmak için yapmanız gereken tek şey üç harf ve bir heceden oluşuyo "KAL" ama onu da siz beceremiyosunuz. İşte severken ayrılmak böyle ortaya çıkıyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kalmak isteyen bir insan, gitmeyi aklından bile geçirmez.
      kalmak istediği halde gitmeyi aklından geçiren insana ne diyeyim ki ben? neden kal diyeyim? ben gitmeyi düşünüyor muyum hiç?

      Sil
  2. Evet zevk alıyoruz. :) Veya ben zevk alıyorum genel konuşmayım şimdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç yakıştıramadım, gerçekten. çok üzüldüm, hala üzülüyorum bak.

      Sil
    2. Bir kadın gidiyorum dediyse, bunu belli ettiyse kal demeni bekler. Bu uyarıdır erkeğe. İlgisizliğine... birçok şey olabilir. Gidecek kadın ve sevmeyen kadın sessizce gider ve neden kal demedin bana demez.

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. hahaha, intikamım çok acı olacak! göreceksiniz.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 yıl.

neden rap(müzik) yapamadık?

sence şu an saat kaç?