saçmalattirik: her şey, planlanmış gibi.

casper eğer ki tatilimi iptal etmeseydi, o gün sarhoş olmazdım. o kızla buluşmak yerine, tatil hazırlığımı yapardım. tatil hazırlığımı yapsaydım, telefonum kırılmazdı. ve telefonum kırılmasaydı eğer, en değerli şeylerimden birini kaybettiğim için üzülmezdim.

sarhoş olmasaydım, büyüdüğümü hissetmezdim. büyüdüğümü yeni yeni anladığım için depresyona da girmezdim mesela.

ama her şeyin başı diyorum. her şeyin başı, casper'ın o tatili iptal etmesinden başladı. tüm her şey planlanmış gibiydi, sanki tüm olacakları daha önce planlamış insanlar vardı ve böyle olması gerektiği için böyle oldu.

casper, tatilimi iptal etti. sarhoş oldum. psikolojik olarak kurtulmam gerektiğini öğrendim. telefonum kırıldı. bunalıma girdim. büyümeye karşı çıktığım halde, büyüdüm. bunların hiçbirisi olmasaydı eğer, yazacak hiçbi şeyim olmazdı.

ama sorun şurada başlıyor. "bunların hepsi oldu, ve ben bunları değiştiremezdim."
yukarıdaki paragrafları yazdığımda, kendimi yeni çıkarttığım bir kitabın arka sayfasını yazıyormuş gibi hissettim. "çocuk olduğunu zannederken, büyüyen bir insanın hikayesi", ne kadar sizi anlatıyor değil mi?

"mr.nobody" filmini izlerken, aslında bahsedilen şeylerin gerçek olabileceğini düşündüm. birileri, ya bizi hayal ediyor ve sırf yaşantılarımız onlar öyle hayal ediyor diye şekilleniyorsa? bunun, böyle olmadığını kanıtlayamazsınız.

ya da, "ya hayatımızda yaşadığımız her şeyi biz hayal ediyorsak, ve hayatımız ona göre şekilleniyorsa?"

mesela, ben bu yazıyı yazdığımı hayal ediyorumdur. nasıl olduğunu bilmediğim şekilde, şu an bulunduğum küçücük dört duvarı ben yaratmışımdır. günlerdir duyduğum o iğrenç kusmuk kokusu, beynimin hiç bilmediğim bir tarafında hiç bilmediğim bir şekilde hayal ettiğim için var oluyordur?

ne bileyim, ne çok soru sordum yine. son bir soru daha sormak istiyorum, bunların aksini iddia edecek bir teoriniz var mı? bunların, böyle olmadığını kanıtlayabilir misiniz?

onu da bilmiyorum.

sadece, demek istediğim; "bu hayatı yaşıyorum, ve bu hayatı birileri yönlendiriyor. birileri böyle olması için planlıyor ve her şey böyle oluyor. inanıyorum, şu an yazmamı bile onlar planlıyor. ve yaşadığım her şeyi, yaşadığım zaman acı çekeceğim her şeyi onlar planlayacaklar.."

Yorumlar

  1. "mr.nobody" filmini izlerken, aslında bahsedilen şeylerin gerçek olabileceğini düşündüm. birileri, ya bizi hayal ediyor ve sırf yaşantılarımız onlar öyle hayal ediyor diye şekilleniyorsa? bunun, böyle olmadığını kanıtlayamazsınız.

    Eğer öyle bir şey varsa, benim hayatımı hayalleriyle şekillendiren kişi sanırım benden nefret ediyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senden nefret etmek istemezdim ama ne yapayım, yapım böyle :(.

      Sil
    2. o filmi ben de izleyim merak ettim şimdi

      Sil
    3. o filmi izlememiş olmak zaten büyük kayıp ama anlamak ıcın en az 2 3 kez izlemek gerektiriyor genelde.. ve zaten hep değer verdiklerimiz üzüp kırmıyor mu bızı ? :/

      Sil
    4. ben bir kere izledim.

      ~ spoiler ~
      size, yaptığınız her seçimin bir bedeli olacağını öğretiyor.
      ~ spoiler ~

      bunu anladım.

      belki de hep, biz yanlış kişilere değer veriyoruzdur? belki de, insanlara yeterince değil, fazlaca değer verdiğimiz için üzülüyoruzdur? hepsi bir ihtimal.

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. "illuminati!" dersem böyle bi ciddi yazıya, böyle bir şaka çok bayat gider diye düşündüm.

      onları bilmiyorum. bilincim kapandığında "kurtarın beni! kurtarılmaya ihtiyacım var! onlar beni yıkamayacaklar!" diye bağırdığıma göre, görüyoruz ama kim olduğunu bilmiyoruz.

      Sil
  3. Hıııı... kim lan benim yaşamımı belirleyen çıksın lan ortaya hehehe... senin yazılarını okuya okuya ben de psikopata bağlayacağım yakında. Kim bilir belki de öyledir.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 yıl.

neden rap(müzik) yapamadık?

sence şu an saat kaç?