fahişe: darmadağın olmam gerekiyormuş.

mustafa- peki, gideceklerini biliyorsan eğer neden onlarla sevgili oluyorsun?
kim?- gitmemelerini umuyorum. dua ediyorum bazen. "en azından bir ümit." diyorum ve bağlanıyorum tekrar.
mustafa- ama gidiyorlar.
kim?- evet, gidiyorlar.
mustafa- siz kızların en büyük sorunu ne biliyor musun? sizi ağlatan insanlara sevgili deyip, sizi ömür boyu sevebilecek insanlara gözünüzü kapatıyorsunuz. kendi hayatınızı berbat ettiğiniz yetmiyormuş gibi, bir de onların hayatını berbat ediyorsunuz.
kim?- tüm suç bizim mi?
mustafa- hayır.. ortada bir suç yok, sadece çözülmesi gereken bir sorun var.
eskilerde, dünyanın ortak konuşabileceği bir dil yaratmak istemişler. bana sorsaydılar eğer, "zaten var, biz sadece adına 'aşk' diyoruz." der, susar ve konuşmama yemini ederdim. her zaman yaptığım gibi kendimi sorguya çekerdim acımasızca.
önümde iki seçenek vardı, ya bir fahişeye aşık olacaktım ya da kendimi vuracaktım. uzun zaman önce hikayelerini anlattığım kırmızı geldi yanıma, "o fahişenin," dedi gülerek "hiç gülümsediğini gördün mü?"

gün boyu, tüm işimi gücümü bırakıp onu takip etmeye başladım. daha önce hiç gülümsemiş miydi?

bir gün, arabadan yola fırlatıldığını gördüm. sokağın başında oturmuş, her zaman işini yaptığı yere gelmesini beklemiştim. yüzü gözü ağzı burnu kan içerisindeydi. ilk defa o zaman yanına gitmiştim ve ilk defa o zaman gülümsemişti. burnundan süzülen kanları hiç takmadan gülümsüyordu, kahkaha atıyordu. neden gülümsediğini sordum..

"yıllardır buradayım... yıllar sonra ilk defa biri beni kullanmamak için yanıma geliyor." dedi. gözlerine bakıp susmaya devam ettim. konuşmaya çalışıyordu, dağılmış çenesini zorla açmaya çalıştı tekrar. "birilerinin beni farketmesi için, darmadağın olmam gerekiyormuş."  

Yorumlar

  1. Yaşadın mı? Sadece yazdın mı? Merak ettim :)
    Ama yine kitaptan bir öykü okumuş tadı aldım, seviyorum yazılarını yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayal gücümde yaşadım ve yazdım. ama gerçek hayatta fahişelerle konuşmak çok kolay olmuyor malesef. teşekkür ederim melo :).

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 yıl.

sence şu an saat kaç?

neden rap(müzik) yapamadık?