mim: sahne benim, çekilin!

melodram beni üst üste ikinci kez mim'liyor, canım benim. yazacak bir şeylerim çokken bunlara öncelik vereyim dedim ve sorulara bir dikkat ettim. uzun zamandır yazmak istediğim şeylerin soru olarak gelmesi, çok hoşuma gitti. o yüzden kendisine teşekkür ediyor ve cevaplamaya başlıyorum.

sesinizin çok güzel olduğunu farz edin ve ideal sahne performansınızı tarif edin. (hangi şarkıyı söylerdiniz, nasıl giyinirdiniz, size kimler ya da hangi aksesuarlar eşlik ederdi?)

sesim gerçekten güzel olsaydı ve diyaframım kaldırabilecek olsaydı eğer; ilk söyleyeceğim şarkı hypnogaja - here comes the rain again olurdu. daha sonra seçeneklerim arasında skillet - hero var. daha sonra five fingers death punch - coming down olurdu. baktım o da olmadı, türkçe olsun derseler eğer büyük ihtimal zakkum - uyanık mısın olurdu. nedenini bilmiyorum ama şarkıya içten gelen bir bağımlılığım var.

ideal sahne performansım, büyük sanatçıların yaptığı konserlerdeki gibi büyük şeyler yapabileceğim bir mekan olması üzerine değil. aslında, üniversitemin yeşilliklerinde geceleri bağıra bağıra söylemek istiyorum bu şarkıları. kimin beni duyacağını, kimin beni dinleyeceğini takmadan; sadece çığlıklar ata ata söylemek istiyorum işte. bu yüzden dolayı giyimim de günlük giyimim olan t-shirt ve eşofman üzerine kurulurdu. üzerinde "i don't care" yazan siyah bir t-shirt ve kırmızı bir eşofman hoş olurdu sanırım.

aksesuar mı? o da nesi?

özel bir gününüzde bir koro ya da özel bir kişi sizin için sürpriz bir parça hazırlamış. parçanın özelliği sizi tarif etmesi. hangi parça olurdu bu?

"ete kurttekin - benden adam olmaz" şarkısı tam olarak otururdu sanırım. ete kurttekin'le ne kadar tanışamamış, facebooktan friendfeedten sohbet edememiş olmasam bile kendisinin bu şarkıyı beni düşünerek yazdığını düşünüyorum.

içinizde kalmış, söylenmemiş bir takım şeyler var. uygun şartların bir araya geldiğini hayal edin. o kişiye (yarım kalmış bir aşk, kırgın olduğunuz bir dost vs.) duygularınızı anlatabileceğiniz bir fırsatınız var. ona hangi şarkıyla duygularınızı anlatırdınız?

bu, karşıdaki insanın ingilizce bilip bilmemesine göre değişir. ingilizce biliyorsa eğer "skillet - hero" parçasıyla anlatırdım. şarkının sözlerinde "hayatımı kurtar" gibi şeylerin bulunması bunda büyük bir etken tabi ki. ama yok efendim, illa türkçe olacak deniyorsa bu şarkı "ahmet kaya - nereden bileceksiniz?" olurdu. mor ve ötesi'nden bir derdim var da olabilir. feridun düzağaç'tan beni bırakma da olabilir (cem adrian'ın yaptığını daha çok seviyorum). vega - elimde değil olabilir.

sizi şu an okuyanlara göndermek istediğiniz parça?

bunu yapmak istemezdim, ama sanırım "durduk yere adamı bunalıma sokan şarkılar"dan seçmek zorundaydım. bu da öyle bir şarkıydı işte.

şimdi gelelim, kimleri mimliyorum? kusuruma bakmayın, hala mimleyecek birilerini tanımıyorum. zaten mim'lemek istediğim insanı melodram mim'lemiş :(.

Yorumlar

  1. Zaten bunalımdayım, gel sende gel :) Şarkılara bak sen yaaa :)

    Yalnız seni bağıra çağıra şarkı söylerken hayal ettim de :) Aman yarabbim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla melo, sen dua et ben eskilerden girmedim. fikrimin ince gülü, aldırma gönül aldırma, ah yandım falan deseydim hayata küserdin yemin ediyorum bak.

      Sil
    2. Aaaa aldırma gönül aldırma güzel ama bak.:D Hüzünlenmeye değer onu dinlemek.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 yıl.

sence şu an saat kaç?

neden rap(müzik) yapamadık?