ne kadar değişirsen değiş, aynısın.

başımda o adam vardı. elindeki silahı kafama doğrulttu, ateş etti. öldüm.
başımda o adam yoktu. elimde bir silah vardı. kafama doğrulttum, ateş ettim. öldüm.
başımda o adam yoktu. hangi adam? hiç öyle birisi olmadı. o yoldaydım, yine o yol. karşıya geçmeye çalışıyordum, sağa sola bakmamıştım. bir araba çarptı, öldüm.
bir odadaydım, neresi bilmiyorum. elimde bir şırınga vardı ve sanırım altın vuruşunu yapmaya çalışan bir rock yıldızıydım. başardım, öldüm.
her seçim, farklı sonuçları doğurur diyorlar. her tarafta sigara içmeyin, sevişirken prezervatif kullanın uyarıları var. alkol sağlığa zararlıymış. içerideki yükses ses, ufakta olsa sağırlığa sebep olabilirmiş. önümüzdeki yüksek gerilim hattına dikkat etmezsek eğer, elektrik çarpabilirmiş. fahişelere aşık olmamamız gerekirmiş çünkü fahişeler bizden başka yüzlerce insanla birlikte oluyorlarmış.

kalıplaşmış binlerce kural var. diyorum ya, "her seçim, farklı sonuçlar doğurur" diyorlarmış. tamam da, bana seçim hakkı vermiyorlar ki, her seçimi kısıtlıyorlar görmüyor musun? hayatında ne olacağını bilemezsin, ileride ne olacak göremezsin diyorlar. ümit veriyorlar insanlığa. ama ne biliyorsunuz, belki benim için yaratılmış kadın şu an hollandada fahişelik yapıyor? bilmiyorsunuz. ben de bilmiyorum. bilip bilmemeniz sorun değil, sadece hayatıma biri gireceğini söylüyorsunuz ama hayatımı kısıtlıyorsunuz.

sizden nefret ediyorum, insanlar. yani, kendimden de öyle. "bi şeyler öğreteceğim, arkadaşımı mutlu edeceğim" ayağına yatıp onlarca moral cümlesini bir araya getiriyorsunuz ama sadece kısıtlamalardan ibaretsiniz. en son ne zaman özgür oldunuz? gerçekten.

ben olmadım.

Yorumlar

  1. Etrafındaki insanları umursamadığım zamanlarda gerçekten özgürdüm. Kendi kararlarımı kendim aldığımda da. Bir de rüyalarımda gerçekten özgürdüm..

    YanıtlaSil
  2. Allahın belası kurallar!

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 yıl.

neden rap(müzik) yapamadık?

sence şu an saat kaç?