saçmalattirik: yalnızlıktan nefret ediyordu.

"ben kalbime yüzlerce sigara basıp seni öldürdüm. boşver beni, ne kadar yaralandığımı falan. zaten boşvermediğini düşünmüyorum." yazdı bloguna. kısa olmasından yakınmadan yayınla tuşuna bastı, sigarasını aldı. bir kaç nefes çektikten sonra odanın kapısını çarparak çıktı. dayanamadı, bunaldı; ayakkabılarını alıp dış kapıyı da çarparak uzaklaştı evinden.

hava esiyordu, etrafını izledi. birbirini bir daha göremeyecekmiş gibi öpüşen çiftleri, tabakhaneye bok yetiştirirmiş gibi acele eden insanları ve bir çoğunu gözlemledi. ilk defa düşünmemeyi düşünüp, yürümeye başladı. bir duvar yazısı dikkatini çekti: "yalnızlıktan nefret ediyorum."

geri döndü. evine girdi. duştan jiletini aldı ve intihar etti.
malesef, neden intihar ettiğini siz hiçbir zaman bilemeyeceksiniz. ben, çok iyi biliyorum. 

ek günlük: birini çok seviyorum ve hiçbir şey eskisi gibi olmayacak. biliyorum. zaman makinesini icat etmedikleri sürece, tüm hayatım boyunca yaşanan şeyleri değiştiremediğim için pişmanlık duyacağım. tüm günümün özeti, bu.

Yorumlar

  1. Yabancı bir filmin sahnesi gibi bir şey canlandı gözümde.Kendimden bir parça buldum cümlelerde,birazda içim acıdı.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 yıl.

neden rap(müzik) yapamadık?

evet dostum, hayatın yükümlülükleri var.