2012 de bitiyor.

ben son kolamı yudumluyorum, son yazımı yazıyorum ve biraz daha büyüyorum. yarının bugünden pek farkı yokmuş, bunları yazınca farkettim. yarın yine kolamı yudumlayacağım ve yazmaya devam edeceğim. her gün büyüyeceğim. anlamadığım şey, bugünün yarından farkı yoksa eğer neden yarın gibi bugünü de kutlamadık? eminim, iyi bir açıklaması yoktur.

her neyse.
düşünseydim eğer daha iyi bir sene geçirirdim. geçirmedim. aslında ne kadar berbat, pislik, iğrenç biri olduğumu da farkettim. maskelerin etkisinde fazla kalmış olmalıydım. sürekli gülen bir maskeniz varsa eğer, büyüdükçe o maskenizden kurtulmanız gerektiğini anlıyorsunuz. kendimden biliyorum, sürekli mutlu göstermek iyi bi yaşam tarzı değil.

bir zamanlar ablam hayatımda aldığım en büyük dersi öğretmişti bana. "sana arkadaşım diyenler, gerçekten arkadaşın olsaydı eğer gülerken oluşan yüz hatlarının altından akan gözyaşlarını görebilirlerdi." yazmıştı odasına. ne yazdığını büyüdüğümde anladım. şimdi, daha fazla büyümüşüm. daha fazla anladım. biraz ağladım, ama geçti şimdi.
2012'ye girdiğim zaman mükemmel fikirlerim yoktu. çünkü 2011'in ağustos'unda tüm projelerimi kurmuş, eylül'ünde üniversiteye başlayarak hepsini katletmiştim. eğer hayallerimin, projelerimin peşinden koşabilen mükemmel bir insan olsaydım, şu an mutluluğun formülünü ağzımdan kaçırmıştım bile. sizin mutsuzluğunuzdan da ben sorumluyum. çünkü projelerimin peşinden koşabilen mükemmel bir insan değilim, bu yüzden mutluluğun formülü umrumda bile olmadı. yine ve yeniden bu yüzden; mutsuz olduğunuz için tüm küfürlerinizi bana edebilirsiniz.

ama ne yapayım? ben buyum. bu hayatta sadece bir kaç cümle kurmak ve "tüm umutsuzluklarınızı, salaklıklarınızı" üzerime alınarak sizi rahatlatmak için duruyorum. sizin için bulunmaz bir nimet olduğumu söylediğim zaman egoist ve bencil oluyorum biliyorum ama; siz benim değerimi bilmiyorsunuz. bu yüzden mutsuz oluyorsunuz.

tekrar, yine ve yeniden her neyse.

ben alkolü pek sevmiyorum. ama sarhoş olmak için ortalama 5 bira, tekelden alındığında 20 liraya geliyor. siz eğlenceli insanların, neden sarhoş olmak için özel günleri beklediğinizi anlayamıyorum. özellikle bar'lara gittiğinizde giriş parası olarak 75 lira verip kazığın babasını yiyorsunuz. yılbaşıymış, 2013'ün gelişinizi kutluyormuşsunuz o kısmı anladım. ama bugün mükemmel değilseniz, "yarın da mükemmel olmayacaksınız" kısmının neresini anlamadığınızı anlamadım.

ankarada bir tavuk döner'in 3 lira olduğunu biliyor musunuz? ve 75 lirayla sokakta yaşamaya mahkum bırakılmış 25 tane çocuğa döner alabileceğinizi? tabi ki biliyorsunuz, ama umrunuzda değil. çünkü siz değişik insanlar, yeni bir yıla sarhoş girerek 2013'te mükemmel olacağınızı zannediyorsunuz. çünkü siz bencil insanların hayatında sadece "siz bencil insanlar" var.

her neyse, bu kadar zahmet ediyorsanız eğer, "lütfen mükemmel olun."
ben 2013te kendim için hiçbir şey dilemiyorum. her şeyimin bok gibi olduğunu, her şeyi kendimin mahvettiğini ve hayatım düzelemeyecek bir kalp kırıklığına döndüğünü biliyorum. kabul ediyorum, 2013te hiçbir şeyin düzelmeyeceğini bilmiyorum. sırf bu yüzden, 2013te kendim için bir şeyler dilemiyorum.

ama lütfen siz, "bugün bok gibiyken yarın mükemmel olun."
çünkü dünya "sizin gibi mükemmel, gözleri etraftaki kötülüklere kapanmış bencil insanlar" tarafından yönetiliyor ve bok gibi. lütfen, daha da bok edin.

iyi eğlenceler, iyi seneler.

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 yıl.

sence şu an saat kaç?

neden rap(müzik) yapamadık?