mim: yeni yıldan istiyoruz da vermiyor.

tam 2012'ye sitem ederken "2013'ten istediklerim" diye bir mim gönderilmesi, cuk diye yerine oturmuş bence. önce pişman değil şişman, sonra ahu dudusu beni bir güzel mim'leyivermişler. ben de mimleri çok seven, yeni yazak bir şeyler üretemediğinde işin kolayına gidip mimleri cevaplayan bir insan olduğum için çok sevindim buna.

gelelim mim'e. 2013'ten ne istiyorum?

yeni bir bilgisayar: hayatımın en zor dönemlerinden birini yaşıyorum. grafik tasarım yapan bir insanın önündeki bilgisayarları alıp netbook verirseniz ve "a3 tasarım yapacaksın bununla!" derseniz ne tepki verir biliyor musunuz? ben kalp krizi geçiriyorum sanmıştım, meğersem sinir kriziyle ne yaptığımı bilmiyormuşum. bu yüzden, yeni ve kaliteli bir bilgisayar istiyorum. en azından, yapacaklarımı yaparken zorlanmamak istiyorum.

bir şeyler başarmak: ailemin, intihar etmeye çalışsam bile başaramayacağımı düşünmesi beni deli ediyor artık. elime neyi alsam, elimi neyi sürsem bokunu çıkarıp başarısızlığa gidiyorum sanki. küçükken, elimden tornavidayı hiç düşürmediğim için, benim mühendis olacağımı düşünmüşler. bu yüzden ben de mühendis olacağımı düşündüm. peki, ne oldum? boş beleş bir şeyim hala. 2013'te bir şeyleri başarmak istiyorum artık. kitap yazmak olabilir ya da ne bileyim, bir işe girmek olabilir. bir şeyler olmalı.

biraz yalnızlık: son zamanlarda kendimi, sevgilim hariç herkesten, her şeyden soyutlamak istiyorum. sevgilim hariç hiçbir şeyi düşünmeden yaşamak istiyorum ama yapım gereği, her şeyi kendimden daha fazla düşünmeye alışmışım. ne kadar değişik bi şeysem, yalnız kaldığım zamanlarda yalnız olmamayı, yalnız kalamadığım zamanlardaysa yalnız olmayı istiyorum. her türlü, ironik bir varlığım.

para: 'bir şeyler başarmak' meselesi ile doğru orantıyla, bir işe girersem zaten param olur. ama paraya ihtiyacım var, kredi kartı borçlarımı, 3G borcumu ve tüm borçlarımı ödemem gerekiyor. düşünmeden para harcamam gerekiyor aslında. ama gel gelelim, düşünememek gibi bir yeteneğim yok benim.

iyi şeyler: nasıl olacağını, neler olacağını tanımlayamadığım şeyler olsun istiyorum aslında. üniversite altında yaptıklarım, yapabildiklerim o kadar az ki: var olan hiçbir şeyin beni mutlu edemeyeceğini düşünüyorum. mutlu etmiyorlar da zaten. o yüzden, bir şeylerin olmasını istiyorum, sadece olsun işte. bi aksiyon gelsin hayatıma.

sanırım 2013'ten sadece bu 5 şeyi istiyorum. istediklerim aklıma gelmiyor. ne yazık ki, "şu şey ben de olsaydı şöyle mükemmel bir hayatım olurdu" diyebileceğim hiçbir şey yok.

malesef ki, üzülerek söylüyorum ki ben mimleyecek kimseyi yine bulamadım. bu özelliğim için kendime çok küfür ediyorum ama gerçekten, tanıdığım çok az blogger var -ki yarısından çoğu bu mim'i cevaplamış :(. özür diliyorum.

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 yıl.

sence şu an saat kaç?

neden rap(müzik) yapamadık?