nerde kalmıştık? o zombiler!

hikaye yazmayı denedim. gerçekten denedim. ama olmadı. işe yaramayacağını düşünüyorken, olmayacak bence.
fazlaca film ve dizi izlemenin en kötü tarafı, bir zaman sonra hayatlarımızın onlar gibi olduğunu zannetmekti bence. aslında, aksiyonu sıfıra indirilmiş, sadece yaşam kaygısıyla dolu hayatlarımızda, onlardan birisi olmayı istemek bizim suçumuz sayılmazdı.

insanların yavaş yavaş zombi olmaya başlamasını yaratıcıdan yüzlerce kez diledik. olsaydı eğer, güzel olurdu. ama ben, hayallerin gerçekleşmediğini kurduğum binlerce hayalin gerçekleşmemesinden öğrenmiştim.
hayatta kalma kaygısıyla uyuyamıyordum bile. arkadaşlarım ve ben günlerce uykusuz kalmıştık. yiyeceklerimiz oldukça azalıyordu, dışarıda nelerin olduğunu bilmiyorduk. öğrenemiyorduk. ne bir televizyon, ne bir bilgisayar kaynağı, ne de çalışan televizyonlar. hiçbirisi kalmamıştı. sadece şoku üzerimizden atmaya çalışıyorduk.

dışarıya baktığımız zaman beraber futbol oynadığımız, kavgaya koştuğumuz mahalle arkadaşlarımın yürüyen ölülerini görüyorduk. korkunçtu.

dışarıya çıkmayı, diğerlerini geride bırakıp denemiştim. beraber kavgaya koştuğum o insanlar üzerime üzerime geliyordu bu sefer. bir tane, iki tane, beş, yedi ve sayamadığım kadar çoğalmışlardı. elimdeki ekmek bıçağıyla bir şeyler yapabileceğimi zannediyordum. koşmakta olan bir yürüyen ölünün karnına sokmuştum bıçağı. üzerime siyah bir kan fışkırmıştı, sanırım işkembesini deşmiştim orospu çocuğunun. ama ölmemişti. sorunda burada zaten, ölmüyorlardı! daha fazla düşünemedim.
bilmenizi isterim. eğer ki etrafta, korku filmlerini andıran şeyler varsa bir salaklık yapıp "o şeyin" üzerine gitmeyin! ondan uzaklaşmaya çalışın. kahramanlık sadece filmlerde güzel çünkü! gerçek hayatta kahramanlık yapmaya çalışan insanlar sadece salaklardır.

yüzlerce zombinin, vücudunuzun her tarafını, iç organlarınız ve çükünüz dahil her tarafını yemesinin ne kadar acı verici olduğunu anlatabilecek cümleler seçemedim size. çünkü, yukarıda başladığım hikayede kahramanlık yapmaya çalışan salak bendim.

her neyse, ah işte o zombiler yok mu o zombiler? bizi öyle alakasız bir konudan başlatıp böyle alakasız bir yere getirdiler.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 yıl.

neden rap(müzik) yapamadık?

sence şu an saat kaç?