yeni yılın umutsuzluğu. koş git 2013.

geçen sene 2012'ye girerken yazdığım yazıya baktım. ne kadar umut dolu şeyler söylemiş, ne kadarda güzel kandırmışım kendimi.

insanların içindeki ufak ufak umutların ölmesi için, fazla büyümeye gerek yokmuş onu öğrendim. daha 2012'ye girdikten kısa bir süre sonra farketmiştim bunu. büyümeye karşı savaş açtım, "yaşlanmak zorunda olabiliriz, ama büyümek zorunda değiliz" demiştim çok iyi hatırlıyorum. ondan sonra yaptığım, yaşadığım, düşündüğüm çoğu şeyde hata yaptığımı farkettim. "yaşlanmak zorunda olabiliriz, büyümekte zorundayız."

benden bir yazar olmayacağını, daha doğrusu benden hiçbir zaman bir şey olamayacağını da fark ettim ben bu sene. bize "zamanla, mutlaka bi şeyler olacaksınız" diye öğretildi, ben de dışarı çıkıp sokaktaki yaşlı dilencileri izledim. zamanla bi şeyler "mutlaka" olsaydı, onları görebilir miydik? göremeyen var mı? ben göremeyenlerden değilim.
bu kadar umutsuz olmayı istemezdim. sağıma döndüğüm zaman solumdan, soluma döndüğüm zaman sağımdan yumruk yiyecekmişim gibi hissettiğimden önüme bakarak yürüyordum. üstüm başım kan içerisindeydi, elbiselerim yırtıktı ve ben kahrolmuştum. hala adam olmayı bekliyordum ama, babamın dediği gibi: "benden adam olmuyordu."

Yorumlar

  1. Yanıtlar
    1. bilmiyorum, ortalıkta binlerce iş adamı var.

      Sil
  2. Hayata bu kadar umutsuz bakmayaydın iyiydi :))
    İnsanın istedikten sonra başaramayacağı şey yoktur :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. azimli sıçan, dağları delermiş. ama ben bir fare değilim, bu kesin :(.

      Sil
  3. yaptığın şey umutsuzluğa kapılıp ben yapamam yapamıyorum demek, oysa insan istesin yeter.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir yere kadar oluyor, istiyorsun istiyorsun peşinden koşuyorsun ve; başladığın yerdesin. emekleyerek başlayıp tekrar tekrar koşuyorsun ama, yol bir çember gibi; sürekli aynı yerdesin. sürekli aynı şeyleri görüyorsun, sürekli aynı mekanlar. olmuyor.

      Sil
  4. Geçen sene umut dolu olup, mutsuz bir sene geçirmişsin, bu sene gerçeklerle yüzleşip mutsuzluk içeren bir yazıyla DİLERİM harika bir sene geçirirsin. Geçiririz.

    Unutma ki, insanoğlu İSTEDİKTEN sonra neleri başarmış, sen neden başaramayasın? Yeter ki iste.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "bir yere kadar oluyor, istiyorsun istiyorsun peşinden koşuyorsun ve; başladığın yerdesin. emekleyerek başlayıp tekrar tekrar koşuyorsun ama, yol bir çember gibi; sürekli aynı yerdesin. sürekli aynı şeyleri görüyorsun, sürekli aynı mekanlar. olmuyor."

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 yıl.

neden rap(müzik) yapamadık?

sence şu an saat kaç?