kısa ve öz.

bildiğim çok az şey var. mesela "filmler değil ama, kitaplar insanı ağlatabiliyorlar."
ve, benim bir sorunum var. ben biliyorum, ama insanlar bilmiyorlar. anlatıyorum, ama anlamıyorlar.

yeni bir kitaba başladım, adı "sinestezya." alzheimer bir hastanın günlüğünü okuduğunuzda, dünyanın ne kadar boktan bir "şey" olduğunu anlayabiliyorsunuz. insanların kıymetini bilmek mi istiyorsunuz? insanları sevmek mi istiyorsunuz? alzheimer hastalarının sınırlı günlerini yazabildikleri ve bir zaman sonra "çarşamba"ya bile "çanlamba" gibi şeyler diyebildiklerini görün. utanmayın, korkmayın ve devam edin okumaya. "cuma" yazmaya çalışırken "cu" yazıp "ne yazdığını unutmasını" görün.

çünkü, çünkü "bir şeylerin yavaş yavaş ve zamanla elinizden kaydığını görmek istemiyorsunuz. siz, kör gibi davranıyorsunuz. alzheimer hastaları, size hayatın geçici olduğunu öğretebilir."
bilgisayarım yavaş yavaş bozuluyor. ben de yavaş yavaş bozuluyorum. bunlar, benim yazdığım son şeyler olabilir. bir an kaybolabilirim. her şeyden pes etmiş bir insanın, bilgisayarım yavaş yavaş bozuluyor. ben de yavaş her şeyden pes etmiş bir insanın, mantıklı kararlar almasını bekleyemezsiniz. her şeyden pes...

Yorumlar

  1. Cok guzel bir paylasim, ben de en kisa zamanda okumak isterim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 yıl.

neden rap(müzik) yapamadık?

farklılaşamadıklarımız