sonra geçti.

uyandım ve zamanın geçmediğini fark ettim. sonra geçti. zaman tekrar geçmeye başladı, saniyeler dakikaları kovaladı. akrep ve yelkovanın milimetrik hareketlerini izledim. hareket etmiyorlardı. ilk defa bu kadar sessizdiler. "tık, tık" ötmüyorlardı bu sefer. delirdiğimi düşündüm. ama, sonra geçti. 
ondan sonra, burada paragraf değişti.
ben de kendimi anlattım. araya "ondan sonra, burada paragraf değişti" diye bir laf sıkıştırıp bir ton boşluk bıraktım. metnin devamını getirebilir, bugünün özetini geçebilir ve her şeyi anlatabilirdim. getirmedim, geçmedim, anlatmadım. başkaları doldursun istedim, başkalarına boşluklar bıraktım. ben kendimi kurtaramadım diye düşündüm. "bu sefer" dedim, boşluklar bıraktım. benim dolduramadığım boşlukları doldursunlar diye.
bu sefer geçmedi. durdu öyle.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 yıl.

neden rap(müzik) yapamadık?

farklılaşamadıklarımız