artı onsekiz: erkeğin orospusu, ben. odunluzıkkım.

efendime söyleyeyim, küfürlüdür. o yüzden artı onsekiz.
yalnızlık, on harfli. sessizlik de. hüzünse altı.
hepsinde biraz ben varım, hepsi biraz korkunç.
zaten, yalnızlık yalnız yaşanır. yalnızlığın olduğu yerde bazen çığlıklar konuşur.
çığlıkların olmadığı yer de sessizdir.
dünyada misafirsen eğer, çığlıklar rahatsız eder zaten başka insanları.
hüzün, sessizlik ile yalnızlığın tepkimeye girmiş halidir.
psikiyatristlerin söylemeyi unuttuğu bir şey var.
her psikolojik hastalığın başı, derinliklerde oluşan boşluktur.
ama, her şeyin başı korkudur. gerçekten.
zaten, "bir şeyden korkuyorsan eğer, başına geleceğini biliyorsundur."*
bilmiyorum. bir de, en hızlı koşabilen kuş uçmayı bilmeyen kuştur.
bir sigara verir misin? susmak istiyorum ama susamıyorum. yazmamayı öyle çok istiyorum ki şu an, kendimi durduramıyorum.

her neyse, işte bir gün sigara içiyordum. bittikten sonra da izmaritiyle oynuyordum. bir gün yemek yiyordum. ketçap ile mayonez'i karıştırıp, üzerine tuz atıyordum. karabiber bana bakıyordu, ben de ona bakıyordum. bir gün salep içiyordum. bir gün, kendime kahve yapıyordum.

bir gün kendimi, bir kadının yatağında buldum. bir gün, en iyi arkadaşım yatağımdaydı. bir gün, bodruma inen merdivenlerde oturmuş biriyle öpüşüyordum. bir gün, çok acayipti ama hatırlamıyorum. bir gün, bir kadını aldattım. bir gün, bir kadın beni aldattı. bir gün, ne olmuştu hatırlamıyorum.

bir günler hiç bitmedi. yarın, yeni bir gün oluyor.

bir gün, kendimi balkondan aşağıya atıyorum. ölmüyorum. bir gün, o kadar bunalıyorum ki kendimi asıyorum ama sandalyeye vuramıyorum. bir gün, yoldan karşıya geçiyorum ve bir araba çarpıyor. kemiklerim kırılıyor ama ölmüyorum. bir gün, bu koduğumun ankarasından nefret ediyorum ama bir türlü kurtulamıyorum.

bir gün, ne bileyim işte.
bir gün, karşıma biri çıkıyor. dünyamı değiştirmeye çalışıyorum.
telefonumda radyo kaybolmuş, bir türlü bulamıyorum.
bir gün, dünyanın en büyük orospusu oluyorum.
sonra hepsini tepkimeye sokuyorum.
radyo, dünya, orospu. dünya, orospu, radyo. orospu, radyo, dünya.
bir sonuç alamıyorum. "sikerim" diyip defoluyorum.
* ile işaretlediğim kısmı, ismail sertaç yılmaz'ın bir yazısında okumuştum.
**, şiir denemelerini bazen "baykuş edebiyatı" bloguna özeniyorum, ama olmuyor.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 yıl.

neden rap(müzik) yapamadık?

evet dostum, hayatın yükümlülükleri var.