biraz aşk, biraz dilencilik.

bugün şerefine içiyorum. şerefime içecektim de, koşarak uzaklaşırken gördüm. ıssız sokaklardan birine girdi. kayboldu. güzel geçen günlere içecektim de, geçmiş olduğunu gördüm. ne bileyim. aklımda son çareydin, seni kullandım. üzerine içtim, şerefine.
her keşif için biraz hayal gücü gerekiyorsa eğer, aşkı keşfetmek için de hayal etmek gerekir. bilmiyorum. bazen benim olabilecek birini yaratıyorum. tam elinden tutacakken, ihanete uğruyorum. düşünsene, kendim yarattığım şeyde ihanete uğruyorum.
yeni bir hikayeye bakıyorum, henüz başlığı yazılmamış. başrolüne aşk oluyor bazen. aşk sen oluyorsun ama... beni arıyorum sonra sayfalarda. bırak bir karakteri, kıyıda köşede askıda kalmış dipnot bile olamıyorum. yeni bir film izleyesim geliyor bazen, ismini çoktan koymuşlar bu sefer. senarist sen oluyorsun, bense... ne bileyim işte, ufak bir figüran bile olamıyorum. benden başka herkes oluyor ama ben, yakınından bile geçemiyorum.

bir şeylerin benimle oynadığını düşünüyorum bazen. tam seni seviyorum mesela, beni sevmiyorsun. sonra sıra sana hiç geçmiyor. hiç sen sevmiyorsun beni. sana ne kadar yakın olursam, o kadar uzaklaştırıyor o bir şeyler. tam karşılaşacağız derken, sen düz yürümek yerine sağa dönüyorsun. yanımdan geçen, kalabalıktan biri bile olamıyorsun. yanımdan geçmemek için her şeyi yapıyorsun belki.
her neyse, sonra zaman geçiyor biraz. bazen delirmek istiyorum. tam o anlarda beynim, delirmemek için her şeyi yapıyor. tam her şey normale döndü diyorum, delirmemek için her şeyi yapan beynim pes ediyor. bazen deliriyorum zaten, kimse görmüyor.
bu sefer kadehimi, o son paramı verdiğim dilenci için kaldırıyorum. verdiğim o son parayla döner almış, kendini mutlu etmiştir. ufak bir gülümsemenin mutlu edebilen çok yanı yoktur ama ufak bir gözyaşıyla, büyük mutsuzluklar hissedebilirsiniz. mutluluklar gariptir, mutsuzluklar da öyle. dilenciler de gariptir.

düşünsene, abartılmış basitlik olacak ama. para isteyen dilenciler var. düşünsene bir insanı, yalnızlığına karşı dost dileniyor. düşünsene bir beni, sana karşı aşk dileniyorum. düşünsene bir dilenciyi, dünyayı kurtarmak için dileniyor. hepsi garip. beni bir kez daha düşün. şimdi senden biraz düşünce dileniyorum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 yıl.

sence şu an saat kaç?

neden rap(müzik) yapamadık?