habersiz parti.

odamın kapısının zili yok. olmaması mühim değil, zaten gelenim gidenim yok.

birileri benden habersiz parti yapıyor da, tüm dünyayı davet ediyor gibi hissediyorum. listede davetli olmayan tek insan benim. ben hariç tüm insanlar kayıp.

facebookta yüzlerce arkadaşım var. geçen gün mark zückerberg aradı. türkiye'nin en siklenmeyen adamı ödülünü almışım. gelemeyeceğimi söyledim çünkü masraflarımı karşılayamayacağını söyledi. o da ekonomik buhranda olmalı.

twitter ekibi de tebrik etti geçen. yıllar sonra ilk defa retweet almışım, ilk defa biri mention atmış. bunun bir rekor olduğunu söylediler. ödülü almam için tek yapmam gereken, bankamdaki tüm paramı onlara yatırmammış. "tüm param 8 lira" deyince telefonu suratıma kapattılar.

arada sırada google mail atıyor. sağ taraftaki "hakkında" kısmı çok yer kaplıyormuş. uyardıkları için teşekkür edecektim, "noreply" yazıyordu.

friendfeedin de siklenmeyen adamı pozisyonundayım. onu söylemeyi unutmuşum. geçen arayan mark, "friendfeed'e girme boşu boşuna, siklenmemek senin yeteneğin" dedi. çok da düşüncelidir canım benim.

"yeni bir sosyal ağ falan açtınız da haberim mi yok?" dedim geçenlerde. o derecede yalnızlık çekiyorum. "arada sırada yazmayı bırak da, kendine yeni hobi bul." dedi birisi. batağa, okeye dördüncü arıyorlarmış. beni üçüncü yedek aday yapmışlar.
şimdi, sadece "yalnızım dostlar" yazarak her şeyin özetini geçebilirdim. neden yapmadım? çünkü, o kadar yalnızım ki... böyle saçma sapan şeyler yazıp düşünmemeye çalışıyorum. en azından, yapacak bir şeyim varmış gibi hissettiriyor.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 yıl.

neden rap(müzik) yapamadık?

farklılaşamadıklarımız