saçmalattirik: başlığı var. içinde aşk geçiyor.

kola'nın tadında bile yalnızlık var. içtiğim sigara yalnızlık kokuyor zaten. her neresinden bağlarsan bağla yalnızlığı, koşar gelir arkandan. uzun seyahatlerin bile tedavi bulamadığı hastalıklar biliyorum, yalnızlık başını çekiyor. en büyük filozoflar bile susuyor bu konu hakkında. sanırım, bir tek ben konuşuyorum. ve biliyorum, artık "çok" oluyorum.
bağırmak istediğin hiçbir konuda yalnız değilsin. en büyük dertlerini toplasan, aynısından bir kaçında da çıkar dünyadaki insanların. hadi, durma. önce bir kaç insanla yüzleş, onlarcasını topla. birleşip binlerce et ve bağır. dünyanın en iyi seramonisini duymak istemez miydin? sen yarat, gerisi kalsın.
müziğin sesini biraz azalt, çünkü basılmamış bir gitar notası bulana kadar anlamsız geliyor. delirdiğini hissediyorsun biliyorum. senin hataların yüzünden kayıyormuş gibi sanki yıldızlar. yıldızlar kayıyor, hayatlar kayıyor, buzlu yollarda insanlar bile kayıyor ve en acısı; bir türlü sen kayamıyorsun. ölemiyorsun. kimsenin olmadığı yerlere gidemiyorsun, hatta gitsen bile yalnız hissettiğin için geri dönmek istiyorsun o zaman.
biraz aşkı düşünsene. bir how i met your mother'da, bir big bang theory'de yaşıyorsun kendini. 8 sene sonunda aşkına kavuştuğu için ted'e özeniyor ve biraz "aşkın peşini hiçbir zaman bırakma" enjekte ediyorsun kendine. hayatın dizi olmadığını fark ettiğinde her şey hayal kırıklığına dönüyor haklısın. hayalinin güzel olduğunu anlatırken insanlara, yutkunup, hiçbir zaman gerçekleşmeyeceğini kabul bile ediyorsun. 

Yorumlar

  1. hayaller gerçek olduğunda çokta güzel olmuyor belki.hayalken daha güzeldiler.gerçekler pek iç açıcı değiller.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 yıl.

neden rap(müzik) yapamadık?

farklılaşamadıklarımız