mim: duygular.

malum, uzun zamandır mim'lenmiyorum. geçenlerde bizim melodram yine beni mim'lemiş. mim'e cevap vermek adettendir derler. ama, benim kural ve prensiplerimi bilirsiniz; mimleyecek insan tanımam. bu yüzden, cevaplıyor ama kimseyi mimlemiyorum. iyi okumalar.

1- en çok kırıldığın, incindiğin kelime nedir?
tam sohbete dalmışken, bir şeyler anlattığımda ciddi ciddi söylenen "sus artık ya" kelimesi çok fena kırıyor beni. ne kadar sonrasında şakaya vurulsa da, ne kadar göstermesem de üzerime alınıyorum ne yalan söyleyeyim.

2- "herkesin kullandığı bir kelime olur, ama senin için bir insan vardır ve o özel insan; o kelimeyi kullandığında alınırsın" cümlesi hakkında ne düşünüyorsun?
benim için en özel kelimelerden birisi "odun"dur. sokakta beni tanımayan birisi, arkadaşına küfür ederken "odun" diye bağırsa döner bakar ve ismail abi tarzında "hoop" diye cevap veririm. şaşkın bakışlar arasında kaybolur giderim sonra.

3- seni en çok duygulandıran şarkı hangi şarkı?
şarkıları tek'e düşürmek çok zor bir seçim. her anımı anlatan başka bir şarkı var çünkü. mutluluk duygusu uyandıran şarkıyla mutsuzluk duygusu uyandıran şarkıyı bir tutamam. son zamanlarda duman'dan rüyanda görsen inanma şarkısı favorim. sonrasında ceylan ertem'in cover yaptığı son bakış parçası geliyor.

4- daha önce seni bırakan birisi geldi ve senden ikinci bir şans istedi. sen de verdin. ama buna rağmen yine bırakıp gitti. şimdiyse pişman. ne yapar, ne hissedersin?
aslına bakarsan sorunun mantık hatası, ikinci şansı vermemden oluşuyor. ne kadar seversem seveyim, ikinci şansa inanmayan tiplerdenim. ama varsayalım ki şans verdim. tekrar terk edip sonra pişman olması gerçekten sikimde olmazdı. ayrılmaya, gitmeye götün yiyorsa eğer dönmemeye cesaret edebilecek kadar kocaman bir götün olması gerekiyor. hani gitmiş ya, siktirsin gitsin.

5- nefret mi, aşk mı?
iki seçenekten birini seçmek zorunda mıyım? çünkü aşktan nefret ediyorum fakat nefret etmeyi pek sevdiğim söylenemez. başka bir seçenek olsaydı eğer, arkadaşlığı seçerdim. platon'du sanırım, ne demiş biliyor musun? "aşk, psikolojik bir hastalıktır" demiş ve dünyanın en çok konuşulan konusuna noktayı koymuş ve gitmiş. daha neyini tartışıyoruz?

6- birisinin kalbini kırdığında, nasıl gönlünü alırsın?
birisinin kalbini kırdıysam eğer, haklı sebeple kırmışımdır. kimse kusura bakmasın, o kadar çok aksiyon ve dertle uğraşırken bir de gönlünü almakla mı uğraşacağım? kendisi unutsun. o kadar eski sevgiliyi, acıyı unutuyor da kalp kırıklığını unutamıyor mu?

7- nasıl ağlarsın? bağırarak mı? içine atarak mı?
yine prensip olarak, ağlamamayı tercih ediyorum.

8- en çok korktuğun şey nedir?
seks.

9- ruhun sıkıldığında ne yapmayı seversin? kendini nasıl sakinleştirirsin?
sokağa çıkıp yeni insanlarla tanışmaya çalışmak, en büyük sakinleşme ve rahatlama yöntemlerimden birisi. herkese öneririm. bilgisayardan kalktığınızda, dışarıda, başka bir hayat sizi bekliyor. ve en güzel sosyal ağlardan bile daha güzel.

10- bazen sana kızılmasından hoşlanırsın. peki en çok ne için kızılmasını seversin?
henüz o kadar sado-mazo değilim.

11- şiir mi? müzik mi? öykü mü? deneme mi?
teknik olarak, hiçbirisi. gerçekten.

12- en son ne için ağladın?
geçen gün ağlıyorum sandım yalnızlıktan. sonra geçti.

13- birinde görür görmez hoşlanabileceğin özellik nedir? 14- dayanamadığın şey nedir?
iki sorunun da cevabı aynı olduğu için, aynı yer altında cevaplamaya karar verdim. kadınlarda kısa saç ve farklı renklerden aşırı derecede hoşlanırım. etrafımda yüzlerce saçı boyalı kadın var ve baktığımda; hepsinin saçları aynı. biraz farklılığa davet ediyorum.

15- en sevdiğin duygu nedir?
bilmiyorum.

Yorumlar

  1. Mimlerde bile tam bir odunluzıkkımsın. Başından sağmayarak ( savmayarak mı yazılıyordu lan bu ) cevapladığın için teşekkür ederim.:) Ve kadınlarda uzun saç sevmeye davet ediyorum seni. Uzun saç candır :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. savmayarak diye yazılıyor evet :) mimlediğin için ben teşekkür ederim. ayrıca, kısa saç takıntımdan hiçbir zaman vazgeçmeyeceğim. uzun saç cansa, kısa saç'ın ismini henüz koyamamışlardır.

      Sil
    2. Deme öyle gaza geldim geçen sene kestirdim, besleme gibi oldum uzayana kadar canım çıktı.:D

      Sil
  2. :D :D :D 6. cevaba bayıldım koptum :D aasdfghjkl

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 yıl.

sence şu an saat kaç?

neden rap(müzik) yapamadık?