benim için her şeyle yüzleş.

bitti mi?. senin için her şey bitti mi?. kırmızı kadının, buz tutmuş bankta yatan bir adam, patlayan bir silah, ağlayan bir bulut, alakasız binlerce kelime. arkanda ne bıraktın peki? iyi geldi mi acaba mentollü sigaranın tadı? sırf rahatlamak için kullandığın sigara, artık rahatlatmıyor mu seni? kafan nasıl? en son içtiğin viskinin etkisinde misin hala? 
değişiksin biliyorsun. kafan da karışmış bir o kadar. kayboluyor musun hala? delileri merak edip, eskileri özlüyor musun? korkuyor musun bir şeylerden yoksa, duygularını tamamıyla kayıp mı ettin? sessizlik, avuntu, çözüm yolları... bildiğin her şey, bitti mi şimdi?
takma beni, ne dediğimi bilmiyorum bu aralar. bir kaç kelimeyi birleştirip anlamlı cümleler kuramadığım zamanlardayım. yazının neresinden başlayıp, neresinden bitireceğimi bilemiyorum her zamanki gibi. bir yerinden başlarsam eğer, bir tarafından çıkmayı başarabilirim diye düşündüm. olur belki, deneriz.
eve çıkmanı istemiyorlar mı? korkuyorlar mı çevireceğin işlerden? yani, içlerinde eve atıp suratına bile bakmadan becereceğin kızların korkusu mu var etrafındakilerin? yanılıyorsun, bil. yalnız olduğunla yüzleş mesela, karanlıkta kalmayı seçtiğinle. ne kadar kalabalık olursan ol, evden bir adım bile dışarı atmayacağınla yüzleş. hayat dediğin şeyin, ufak bir ekran ve teknik ekipmanlardan ibaret olduğunu kabullen lütfen. 
iyiliğini isteyenler, şimdikinden daha kötü olacağını bildikleri için konuşuyorlar. "daha, daha ne kadar kötü olabilirsin ki? daha ne kadar dibe batabilirsin?" deyip de susma kendince. daha'nın dahasını da gördün, kötünün kötüsünü de. battığın her dibin daha derini olduğunu ve kurtulmak için son çırpınışların olduğunu fark etmiyor musun?
etmiyorum.
nasıl bir bunalımda, nasıl bir oyunun içerisindesin? etrafına baksana biraz. hayat denilen olay, bir bilgisayar oyunu değil. kaydedip çıkamıyor, sıkıldığın yerde kapatamıyorsun kendini. bilmiyorum. fark etmiyorsun değil mi hala? bu kadar yazı, bu kadar söz. hepsi boş. tabi ya, sen iyisini bilirsin. ama benim için, yüzleş.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 yıl.

neden rap(müzik) yapamadık?

sence şu an saat kaç?