saçmalattirik: "saf ve seks" demeye utanıyorum.

acımasızca yaktım sigaramı. bir kültablasına koydum. delirmiş gibi bıraktım onu kültablasında. hiçbir dudağa değmesin istedim, hiçbir dudakla birleşmesin. içindeki zehri akıtmasın kimsenin ciğerlerinden içeriye dedim kendimce. ne olduğunu izlemek istedim, belki bitmez dedim her şeydeki gibi. yandı, yandı. biraz daha yandı. sonra da bitti. aynı aşk gibi.
ironilerle, hikayelerle çok yorgunum. beni çok iyi anladığını, bana bilerek ilgi göstermediğini biliyorum. neden korkuyorsun? şarkılardan mı? merak etme, herkes acı çekiyor. herkes içinde bir şeyler saklıyor. bana romantik şeyler söyle. bana, benmişim gibi davran. ne olur, ben olmanın nasıl olduğunu hatırlamak istiyorum.

delicesine yağsın yağmur gökten. yağmur dediğin zaten gökten yağar, gözyaşlarına bir dur de. sessiz kalma, sessizlik sadece rüzgar hafiften estiğinde güzel. gecenin bir saatinde, hava karanlıkken, usul usul içeriye girerken, bana seni hatırlatırken güzel. havalar bir değişik zaten. rüzgar esmiyor. sahi ya, sen kimdin?

ben iyiyim, merak etme. karamsarlığın dibine vurduğum, kendimi yalnız hissettiğim, sineme çekildiğim anlardan birindeyim sadece. paragraflarımı kısa tutuyorum ki okurken sıkılmayasın. egzantirik kelimeler seçiyorum, cümleler kuruyorum ki facebookta paylaşıp sigaranın dibine vurasın! ha uzun, ha kısa! aynı şerefsizliği yapıyorsun yine. bak, sinirleniyorum. susayım ben, sustum.

bir kaç dakika sürer benim suskunluğum. bir kaç dakikaya geri dönerim. doğru yaşadığında her şeyi bir kaç dakikaya sığdırabilirsin. doğru kadını, 2 dakikada 120 defa öpebilirsin mesela. her dakika 60 saniyedir çünkü, her saniyenin farklı bir anlamı vardır seçim yapmak üzere olan adamın. yanlış kadınsa öpülmez. doğru kadındın. bilmiyorum, çayına kaç şeker alırdın? diyette misin? çay şekersiz içilmez ama.

kırmızı rujunu sürdün mü? kırmızı geceliğini giydin mi peki? çok kirlenmiş olmalısın. bıraktığım yerden, üzerine basa basa geçen çok muydu? tren duraklarında insan bol olur. son tren gelmiştir şimdiye. treni beklemek, elveda demek şehre, sıkıntılı olmalı. yolculuğuysa yorucu. kaç paran vardı istasyondan önce? peki zengin etti mi seni bıraktığım yer?

bazen çok acımasız oluyorum, senden öğrendim. bırakıp gitmeyi de, unutmayı da, aldatmayı da. kafamda elf perileri sikişiyor. masumiyetimi alıyorlar. izlemesi hoşuna gider miydi? yapmasından mı hoşlanırdın yoksa? keyifsizleştin mi şimdi? sakin ol, uyandığında hiçbirisi geçmeyecek. her şey, aynı kalacak.

unutur musun yazdığım her şeyi silersem? "sana aşkım, ilk günkü gibi saf ve seks" desem, koşup gelsem kirletir misin masumiyetimi?

kirletirsin sen. bilirim. kirletilmişlerin derdini bir tek, kirlenmişler bilir. kırmızı geceliği kaç kez kirlettin? hala doymadın mı? kırmızı rujuna kaç dudak dokundu? kimsenin doğru kadını oldun mu peki, hissettirdin mi doğru kadın olduğunu? 2 dakikada 120 öpücük aldın mı kimseden?

almışsındır sen. bilirim.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 yıl.

neden rap(müzik) yapamadık?

evet dostum, hayatın yükümlülükleri var.