yalnızlığın en dibi.

biraz alkol iç, mutfağa uzan. buz dolabındaki meyveler konuşuyor mu? üşümüşler midir? peki çekmecede duran, yıllardır kullanılmamış bıçaklar, kafesinden çıkartılacak olsa bıçaklar mıydı birilerini? her gün ayak bastığın yerin bağırdığını duyuyor musun? bağırıyor mudur? her adımda acı çekiyor mudur ya da ne bileyim...
hikaye falan yazasım yok, yarım kestim. aslında bir şeyler yazasım da yoktu, neden burada olduğumu bilmiyorum. "yalnızım" demek için yüzlerce kelimeyi bir araya getirmenin manasını da anlamıyorum zaten.
biraz zamana, biraz birilerine, biraz bir şeylere ihtiyacım var ne olduklarını bilmediğim. bir organım olsaydı eğer yalnızlık, beynim olsun isterdim. ne onsuz, ne onunla, mutlu olunmuyor.

Yorumlar

  1. Yalınlık.
    Şarkı bırakıp gidiyorum.
    Yalnızlığını karşına alıp dinle lütfen.
    http://www.youtube.com/watch?v=bM30XId6TP4

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 yıl.

sence şu an saat kaç?

neden rap(müzik) yapamadık?