aranılan sevgili.

haklısın. çok haklısın. her konu da haklısın. biraz tartışmaya ne dersin? biraz alttan almamaya. biraz, savaşmaya ne dersin be adam. biraz peşinden koşmaya ya da ne bileyim lanet olsun, kalbinin ufak bir parçasından sevmeye yer açmaya ne dersin? sevmemek zor olmuyor mu kimseyi, hafiften duygusal boşluğunda hissetmiyor musun kendini? gelmişini geçmişini... neyse, sakinleş şimdi.
her yazıyla paketimdeki sigaralar bitiyor. bir firmanın sigaralarıma sponsor olmasını çok isterdim. bir adam vardı, nerede o? "sen yaz yeter ki, sigaralarının parasını vereyim!" derdi, bir gün sigara istediğimde kaybolmuştu. bir adama çok güvenmiştim, bir kadına güvendiğim kadar. bir kadınla aldattım erkeği, her şey birbirine girdiği gündü o. her sigaramın, her paketimin parasını ben veriyorum şimdilerde. selam olsun sana, aranılan sevgili. bilmiyorum, bir paket sigara daha bitirmeye değer misin?

konu aşk olduğu zaman... şş, sessiz ol. birilerinin duymasından korkuyorum artık. aşka zerre inancın kalmadığı zamanlarda, bir parça aşık olmayı istemek nedir bilir misin? anlatayım, dinle o zaman. biraz şarap ekleyeyim istersen bardağına, ara vermeden konuşmak istiyorum çünkü; bilen bilir. çok yoruldum artık.

çabuk pes ediyorum, savaşmayı bilmem. hayatı savaş olarak görmekten nefret etmişimdir ki bu yüzden kazanmamış olmalıyım hiçbir zaman. en beceriksiz adamım ben belkide dünyanın. mutlu eder giderim, sever giderim, terk eder giderim ama kalmayı beceremem bir türlü. ben gittiğimde peşimden gelecek bir kadın aradım hep; ben gittim, ara sokaktan girdim ve bekledim! bir kaç adım atsalar, bir kaç adım daha, biraz daha; kafasını çevirseler orada olacaktım. bir kez olsun... neyse, boşver.

öyle bir yağmur yağacak ki, tüm cenabetlik silinecek yer yüzünden diye düşledim hep. bugün, kirli hissedip kendimi, bir kaç aşk filmi izlemek istedim. ilk yirmi dakikasından sonra kapattım hepsini.
biraz hayal et. ilk ilişkini, ilk kadını. ilk kadının, yıllar sonra orospu olmuş halini düşün. "her neyse, ben orospuyum! sense normal insan!" dediğini. cüzdanından çıkan 200 lirayı koy komidinin üzerine, uzaklaş oradan. hayal ettin mi? güzel.
yaralı hissediyor musun şimdi kendini? yoksa kafandan sorgular, sualler mi geçiyor? umrumda değil. yıllar sonra aşkın gelmiş olduğu noktadan bahsettim. aşk filmlerinden, aşk hayatlarından, aşk hayallerinden. sonuçta, hepimiz birbirimizin hayal dünyasında en ucuz orospularız. hayatıma gir kadın, çıkarken komidinin üzerine 200 liranı koymayı unutma.

ve, merhaba aranılan kadın. sana, herkesin hayal dünyasında orospu olduğu dünyadan bildiriyorum. uzaklarda mısın, yakınlarda mısın umrumda değil. güzel bir yazıya başladım, güzel umutlar yazacaktım ama bilmeni isterim; gelecek aşkım hakkında hiçbir güzel şey barındıramıyorum.

dedim ya, aşka inancını kaybetmiş bir insanın aşık olmasına inanabiliyor musun? ben inanıyorum. inancımla birlikte gelenler ortada. bana inanıyor musun? çünkü şu an, en dürüst halimle yazıyorum sana aranılan kadın. gücenme, alınma; sen ne kadar orospuysan, ben o kadar orospuyum.

Yorumlar

  1. harika bir anlatım olmuş yazacağım kelimeler eksik bile kalabilir..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 yıl.

neden rap(müzik) yapamadık?

sence şu an saat kaç?