bana.

bırak çalsın şarkı, durdurma. bir köşede kalsın baş ağrısı. ne hoş gelir oldu nefes alışverişlerinin fısıltısı. bir kahve ol gel, bir çay ol gel, ne olur gel. ve şimdi git, fazla geldin. biraz otur ama fazla kalma. bak yine fazla geldin. ne anlatırsam anlatayım, anlamayacaksın. bu paragrafı oku ve git. anlamayacaksın.
beni biraz müzikten uzaklaştır. beni biraz bilgisayardan uzaklaştır. bana biraz sorumluluk kat be ey insan! bana biraz benden bahset, oturup sabaha kadar dinleyeyim. bana kim olduğumu anlat, bu aralar bir hayli unuttum. bana kim olmam gerektiğini anlat. bana benle alakalı bir şeyler anlat. kim olduğumu hatırlamıyorum, sahi ya; ben kimdim?

bana biraz yapacaklarımızdan bahset. yapmamam gerekenleri öğret, birinin bana rehber olmasına ihtiyacım var. tam tuşa bastığımda, "hayır, basma." diyen birine. sessiz sakin oturduğum evden dışarı çıkartacak birine, bir şeylere ihtiyacım var.
bakma git dediğime, sensiz yapamam.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 yıl.

neden rap(müzik) yapamadık?

sence şu an saat kaç?