ben buyum oğlum! kızım!

ben buyum kızım. hiç saklamadım. sana hiç yalan söylemedim. hiç değişmedim. eğer memnun değilsen, sana yetemiyorsam, siktirip gidersin.
güzel replik. söylerken utanıyorum, zira bu aralar çok küfürbazım. bir sihirbazın kendi tekniklerini söylediği hiç görülmemiştir. karşıdaki insanı nasıl tanıyorsun? bir bakışla, her şeyini çözebiliyor musun? siktir et bunları, beni ne kadar yorduğunun farkında mısın? ne kadar yorulduğumu merak ettin mi hiç ya da ne bileyim, "al bunu tanı!" deyip fotoğrafımı atmak geldi mi aklına? gelmemiştir.

siktir edip başkasına mektup yazmayı bırakıyorum. söyleyeceklerim bu kadardı, gerisi saçmalıklarıma bağlı benim.

geçenlerde blogumu kapattım, fark etmemişsinizdir. zira fark edip "neyin var?" demenizi isterdim. geçenlerde bir kaç olay oldu, geçenlerde hiç istemediğim olayların içerisinde buldum kendimi. yine geçenlerde pişman oldum yazdığıma, yazdıklarıma; hepsini silesim geldi. gidesim var, anlıyor musun? kim bilir oğlum! bir intihar mektubu bırakırım arkamda. sözlüklerde "intihar" başlıklı yerlere bir şeyler tıngırdatıp, giderim. ruhun bile duymaz. öldürürüm odunluzıkkım'ı. sikseniz bulamazsınız, giden gitmiştir. gittiği gün biter mi? unutur musunuz kolayca? kolaysa, sorun yok.

"burada neden kalıyorum?" diye sorduğunuzda cevap alamıyorsanız eğer, kalmanın hiçbir anlamı kalmamış demektir. "buradan nereye gideceğim?" sorusu gelir sonra... yine cevap alamıyorsanız, bir an kalmak mantıklı gelir. bir an gidip, bir an gelirsiniz; git gel'lerle devam eder hayat. mutluluk uzaklara gider, yalnızlık yaklaşır. şarkılar anlamsızlaşır bazen. bir an... sadece bir an ölmek istersiniz. cesaretiniz var mı? güzel.

kafam bir hayli sevişmelerde bu aralar. dışardan görseler abaza diye saldırırlar vücuduma, linç olurum. içeriye girseler keşke, biraz yaklaşıp sağa çekseler ve biraz, sadece biraz bekleseler orada. içerden görseler, bambaşkalaşır her şey. biraz beni anlamaya çalışın. biraz olmasa da olur, çok azı da olur, daha azı da... saatin 02.41 olduğu şu dakikalar... ne bileyim, daha azın da azı varsa, o da olur. ben biraz kahve alayım, şekersiz olsun.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 yıl.

neden rap(müzik) yapamadık?

sence şu an saat kaç?