doktor bey, psikiyatrist hanım ya da her kimsen.

doktor bey, psikiyatrist kadın ya da her kimsen; tedavine ihtiyacım var. ama beni senin bulman gerekiyor. lütfen, yardım et. bir insanı öldürmenin nasıl bir his olacağını düşünüyor, birisi ölürse nasıl tepki vereceğimi bilmiyorum. biraz uğraşsam güzel bir seri katil, biraz didinirsem hiç kimsenin beklemediği sosyopat olabilirim. biraz aşık olmayı, biraz birinden hoşlanmayı bile denedim; şerefsizim aklıma gelmişti. biraz sosyalleşmeyi, biraz yalnızlığı terk etmeyi denedim. biraz her şeye yeniden başlamayı denedim.

hiçbir şey değişmedi. bana bunlarla gelme doktor bey, psikiyatrist kadın; ya da her kimsen. bana kendin gel, gelirken her şeyini getir. yardıma ihtiyacım var.
polislerin salaklığına doyum olmuyordu. bu yüzden yüzlerce insan öldürmüşümdür. hiç kimse benden henüz şüphelenmedi, hiç kimse varlığımı bile bilmiyor. en son fahişelikle suçlanan bir kadını diğer meslektaşlarının önünde öldürdüm. hayata delicesine bağlı, mutlu iş adamını öldürdüğüm günü hiç unutamıyorum.

beni çok seven kadını kırk altı yerinden bıçakladım. en lezzetli tarafı poposuydu şüphesiz, sigaradan kokuşmuş akciğerlerinin tadı için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. bir müzisyenin ses tellerini ızgara yapıp misafirlerime sunmuştum, yemeğin tarifini çok merak etmişlerdi. en yakın arkadaşımın kalbi çok tatlıydı, kimse haber alamıyor kendisinden.
bir şeylerin değişmesi gerekiyor psikiyatrist kadın. geleceksen eğer, bir şeyleri değiştirebileceğine inanıp gel. delirmeyeceğine inanıp gel. öyle şeyler söylerim ki düşünmeden, kendini pencerenin kenarında atlamayı düşünürken bulabilirsin. öyle şekilde severim ki seni; tanrının varlığı hakkında düşüncelerin değişir. öyle bir giderim ki; umrumda değil.
beni çok seven kadının dudakları da lezzetliydi. dudaklarıma yapışan dudakları, poposu için güzel bir sos olmuştu. bir gün çok sevdiğim kadını öldürdüğüm için pişman olmuştum. o günden beri kadınları sadece bir gün sevebildim, ertesi gün nefret ettim.

not defterime yazdığım her cinayetin başında kendimle ne kadar çok çeliştiğimi ekliyorum. tesla benim yerimde olsaydı, bulduğu ampülü patlatırdı ertesi gün.

bir gün kendimi öldüreceğim. psikiyatrist kadın...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 yıl.

sence şu an saat kaç?

neden rap(müzik) yapamadık?