gerçekler acıdır der babam.

varsa bir duble rakını alırım, yoksa canın sağolsun. sarhoş kafayla nasıl saçmalayabiliyorsam, ayık kafayla da aynı görevi görebilirim. varsa biraz kahvenden de alabilirim, yoksa canın sağolsun. bir kaç dal sigaram var, ikimize fazla gelir.
"ankaranın ayazı iyi vurur oğlum, sıkı giyin." der arada sırada babam. tüm anarşist kişiliğimle ayazına karşı gelir, t-shirt'lerle yaşarım ben. "gerçekler acıdır, kafan basmıyor, bırak üniversiteyi." dedi bugün babam. bir kaç permatik yutup iç organlarımı bile parçalayasım geldi. ameliyat masasında "neşteri karnımda unut" diye yalvarmak istedim doktora. doktoru bulamadım da, düşüncesi bile içimi acıttı.
bana sert bir yumruk atarsan eğer kendime gelebilirim. bir kaç kurşunla kendimden gidebilir, "öbür dünya"ya göz atabilirim. hatta ve hatta; sevdiğim kadın beni başkasıyla aldatsın olsun varsın. en fazla odama çekilirim de... acır be oğlum, çok acır.
şeytana uydum polis amca, sözleşmesi bile var. "milyarlarcası fazla gelir, milyonlarca para bana yeter" deyip bastım imzayı. bilmem kaç yıl önce yolda yürürken facebook'un sahibiydim. daha dün gibi hatırlıyorum dünü, mükemmel bir yazılım yapıp paranın dibine vurmuştum yine. sonra uyandım.
yukarıdaki paragrafta "şeytan" kelimesi, "hayaller" anlamında kullanılmıştır.

dünya ahiret senin olsun, mezarda askıda kalmak istiyorum ben. cennet ve cehennemin arasındaki araf illaki güzel bir mekandır. hem, gittiğim her yerde geleni geçeni izlemek zevk vermiştir bana. sen, amca; yanlış yere gidiyorsun, yerin cehennem. sen, kırmızı elbiseli güzel kız; cennetinde yer var mı?
bardağa sağından, solundan, üstünden ve altından baktım. bardak yine kirliydi, yıkayan her kimse güzel yıkamamış demek ki. bir mektup arkadaşım var mıydı hatırlamıyorum, hiç olmadı sanırım. olsaydı da bembeyaz kağıtları kirletir de gönderirdim. kaleme ağır şeyler yazdırırsan, lekesi çıkmaz; kan lekesi de öyle.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 yıl.

neden rap(müzik) yapamadık?

farklılaşamadıklarımız