hafiften haftasonu.

başım ağrıyor tanrı bey, hanım ya da her neysen. seninle konuşacaklarımız var, bana anlatacakların. sana anlatmam gereken, hesabını sormam gereken şeyler var. tekrar başvuruyorum, tekrar reddediyor musun?
nereye baksam kırmızı elbiseli kadınlar görüyorum. gerçeklikten katlarca kez şüphe edip "bu hayat benim hayal ürünüm mü?" dediğim vakitler geliyor. durumumun ne kadar kötü olduğunu anlatacak kadar iyi değilim, çok güçsüzleştim. kırmızı size o kadar iyi yakışmıyor; çünkü kırmızı orospudur.
bir kadın tamamen bir erkeğe kendini adayabilir, bir erkek anlar mı bilmiyorum. bir erkeğin de bir kadına kendimi tamamen adadığı anlar vardır. ama sene 2014, insanların aşk'a sadece "sevişelim" dediği bir dönemde, bunlardan bahsetmenin gereğini bilmiyorum.
çok bunaldım. tam inancımı kaybetmişken tekrardan hayatımı değiştirecek kadını arıyorum. yalan söylemiyorum, gerçekten; bugün yazdığımla söylediklerim, söyleyeceklerim arasında büyük bir bağlantı var. bir gün o kadını bulduğumda, "bu yazıda senden bahsetmiştim." dersem eğer çok şaşıracak biliyorum.

hayatım çok kötü. hayatım çok bozuk. hiçbir şeye gücüm yetmiyor. benimle zorlu bir yola çıkmaya var mısın?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 yıl.

neden rap(müzik) yapamadık?

sence şu an saat kaç?