14 şubat, terk edilmek için güzel bir tarih.

insanlığın kaderinin terk edilmek olduğunu anlamak için fazla büyümek gerekmiyor. henüz ilkokula başladığımda, çok sevdiğim, beni çok seven bir öğretmenim vardı hiç unutmuyorum. hocam demeye başlamadığımız zamanlardı o zamanlar. birinci sınıf bittiğinde, babasının da bitmekte olduğu haberini almıştık. hayatımda en sevdiğim öğretmenimin babası kanser olmuştu, öğretmenimiz tayinini ona yakın bir yere istemişti.

daha ikinci sınıfın başındaysa gelenin gideni her zaman aratacağını öğrenmiştim. bir şeyleri erken öğrenmenin güzel bir tarafı yok; bu günleri yaşadığımdan beri bana her gün terk edilecekmişim gibi gelir.

"hayatın tokadını erken yedik" lafı vardı zamanında internet aleminin asi klavyelerinden düşmeyen. hayatı, en sevdiğimiz dakikalarda, erken gelen gollerle farkı açan tanrının laneti üzerimizdeyken öğrenmek kötü aslında. eğer ki erkenden fark açılırsa kural bellidir; maçı erkenden bırakırsın. gerçi biz mahalle maçlarının en güçlü mahallesiydik, ama tanrının futbol kuralları böyle değilmiş.

geçen yılda sevgililer gününde sevgilim var mıydı hatırlamıyorum. ondan öncesi de illaki yoktur. sevgililer gününe sevgilisiz girmek benim adetim olmuş ama sevgililer gününde elbet insanları terk etmişimdir. birileri beni terk ettiğinden beri birilerini terk etmeye hobi gözüyle bakıyorum zaten. zira ilkokulda hayat bilgisi dersimiz vardı. ikinci sınıfa geçerken bize "merak etmeyin, sevdiğiniz kişiler sizi terk edecek!" dersini öğretmişti.

güzel bir 14 şubat tarihi nasıl geçer biliyor musun? ben bilmiyorum ve bir bilen olarak bu yazıyı okusaydım asla ciddiye almazdım. zaten bilen bir insana rastlarsam buralarda; "neden bu yazıyı okuyorsun, mal mısın? biz kaybedenler olarak buradayız, hiçbir şeye sahip olamayanlar için." diye sorardım!

deli misin oğlum? 14 şubat yazısındasın, bir kaybedenin yazısını okuyorsun. biz kaybedenler olarak buradayız, hiçbir şeye sahip olamayanlar için. bu yüzden, bizler için; 14 şubat, sevgililer günü... birilerini, bir şeyleri, bir yerleri terk etmek için güzel bir gün. özellikle terk edilen tarafsak.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 yıl.

neden rap(müzik) yapamadık?

evet dostum, hayatın yükümlülükleri var.