çekirdeğin dudakta bıraktığı garip tat.

bir geceyi daha godfather'ın efsanevi müziğini içten yaşayarak kapatalım. bu sefer içimizde, kimsenin bizi rahatsız edemeyeceği gerçeği olsun. şerefine içelim. şerefimize içelim, saygıdeğer dostum... benliğim.
"çekirdek yedikten sonra dudakta oluşan garibimsi tat varken dudaklarımda, beni öpebilir misin?" diyen kadını hatırlıyor musun? adet dolusu ruh halleriyle yanaştığında, sırnaşma dönemi gelmiş kedi gibi olduğunda içtiği alkolün de etkisiyle sabaha kadar sevişmek istediğini söylediğinde verdiğin tepkiyi hatırlıyor musun? sarhoştun belki de... hiçbir şeyi hatırlamıyor olabilirsin.

ben hatırlıyorum. beyninin içindeki adam.
kendinle yüzleşmek doğru bir şey değil biliyorsun. aynalar yalan söyler, insanların gözleri aynalardan farklı çalışır. aynaya göre; nereden baktığın kadarsın. bir insana göreyse; sana nereden baktığı kadar.

senin kafan böyle şeylere çalışmaz. yaşadığın göz ağrısıyla tüm hislerini unuttuğunda devreye soktuğun ben ile konuşuyorum seninle; her şeyi hatırlıyor musun?
gözü yaşlı kadının elinde silahla karşına dikilmesini; kafasına dayayıp, kendini öldürememesini hatırlıyor musun? bir kadının kafasına silah dayadığını hatırlıyorum. ve bir kadının, kafana silah dayadığını.

en iyi ölüm senaryoları sıralamasında listeye bile girememiş bu ölüm çeşidi hakkında yazdığın şeyler, kafanda yankılanıyor mu? birinci sıraya koyduğun; kafanın etrafına monte edilmiş sekiz tane silahı aynı anda ateşleyebilecek bir ölüm sistemini yaratırken sana yardımcı olmayı çok istemiştim. bunu yapmanı çok istiyorum esasında. bir silahı patlatmaya korkarken, geri kalan yedi silahı patlatmaya ne kadar cesaret edebileceğini düşünüyorum.

düşünebiliyorum da. ben, beyninin içindeki adamım. sakladığın adam.
yağlı bir çekirdekle sigaranın birleşiminde çıkan ızgaramsı kokuyu biliyor olmalısın. bir insanın kafa derisine sigarayı bastığında aynı kokuyu duyacağını tahmin ettiğini biliyorum. senin hakkında çok şey biliyorum aslında beynimin içindeki adam.

basit bir şekilde sayıldığında iki kişiymişiz gibi gözüksek de; gelişmiş bir tarama yapıldığında tek kişiyiz. ben senden daha fazlası ve daha cesaretlisiyim; biraz da aptalım... o kadar.
biraz bilinçaltına girsen; henüz fark edemediğin dövüş kulübünün ince senaryo ayrıntılarını fark edebilirdin. benim kadar zeki olsaydın eminim; kaçırdığın onca ayrıntının farkına varabilirdin.

intihar düşüncelerine gizliden sakladığın ikinci benliğini öldürmenin egosunu yaşatmayacağımı biliyorsun. elindeki silahı alsan ve kafana sıksan; yanlışlıkla kendini öldürec...
lafını kestim. özür dilerim. barut kokusu, çok güzel. öldün mü? harikasın. bilinçaltımda sancılanan dövüş kulübü senaryosunu daha iyi anlıyor olmalısın.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 yıl.

neden rap(müzik) yapamadık?

farklılaşamadıklarımız