daha yalnız öleceğiz.

korkunç sirenlerin çaldığı yerde, ölü adam olacağım. kapısı açılmayan bir ambulansın hiç var olmayan deli doktoru olabilirsin sen de. yalnızlığın üzerine yapılmış kara büyülerden var oldum. bir yan etki olabilirsin sen de. hiç düşünülmeden yakılmış, 38 adet kötü huylu cadının acısını içimde taşıyorum. hıçkırıkları, ölüm çığlıkları, kulaklarımda yankılanıyor.
delinin biri, bir gün kuyuya taş atmış. bir kuyu olsaydım eğer; beni taşlamalarını istemezdim. bir cadı olamam belki, cinsiyetim izin vermez. beni gandalf gibi, dünyayı kurtaran bir büyücüymüşüm gibi düşün.

söyleyeceklerimi uzatamayacağım.

yalnızlığın fiziksel olmadığını, ruhsal olmadığını, hatta hiç var olmadığını bir düşün. yalnızlığı bizim yarattığımızı ve aslında yalnızlık denilen şeyin görünmeyen bir silah olduğunu düşün. silahını kullanmayı bilmeyen herkesin kendini öldürebileceği sonucunu çıkarabilirsin buradan. ya da bir sevgilinin, bir sevgiliyi öldürebileceği gerçeğini de.

ya da boşver. yalnızlığı bizim yarattığımızı ve aslında yalnızlık denilen şeyin hiç var olmadığını düşün.

düşündün mü? bir boka yaramadı değil mi? siktir git şimdi.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 yıl.

sence şu an saat kaç?

neden rap(müzik) yapamadık?