mutsuzluğa bağımlı 2.

bence insanlık da yok olmalıydı adolf hitler'le birlikte. hitler'i "haytlır" diye okuyan birini tanıyorum, hitleri idolü olarak tanıtıyor. biraz sohbet ediyoruz, tüm insanlığı bitirecek hayallerinden bahsediyor bana. dünyanın dibine kadar inip c4 bombalarını yerleştireceğini, dünya yok edilecekse eğer önce alt tabanın çökmesi gerektiğini söylüyor. büyük bir zevkle dinliyorum kendisini; her katliamdan fazlaca zevk alıyorum çünkü.
ben henüz kimseyi öldürmemiş bir katilim ve bunlar da benim mektuplarım. elime fırsat geçtiğinde birilerini öldüreceğim. elime fırsat geçtiğinde; çay yapabilen bir insanın elinden ölümü tadacaklar. psikolojik olarak var olan tüm hastalıklara aykırıyım. aksine aslında; psikolojik olarak var olan tüm hastalıkları taşayacak kadar ağır yüklüyüm.

bir noktada patlayacağım, kimse farkında değil.
ben sarhoşken çok güzel yalan söylerim. sarhoşken yanımda bulunan kadından dinledim bunları.  ya da sarhoşken tüm gerçekleri dökerim önüne. sarhoşluğum geçtiğinde, kendime kurduğum yalan dünyaya döner ve her şeyi yalanlarım.
grinin en açık tonundan siyaha doğru koşuyorum. grinin renk olduğunu doğrulayabilirim. griyi kapattığımızdaysa ortaya siyah çıkar. beyazı kapatırsan ortaya siyah çıkar. kırmızıyı kapatırsan ortaya siyah çıkar. turuncu saçlı kadını bir odaya kapatsan; geri döndüğünde siyahlaşır. gözlerini kapatırsan siyahlaşırsın mesela.

her şeyin ucu siyaha bağlanırken dünyaya renklerle bakmaya çalışan insanları kınıyorum.
sigaranı içmeye başladığında yanan kırmızı, bitişe doğru siyahlaşır mesela.
odanın ışıklarını kapatırsan da siyahlar içinde kalırsın.
ne kadar karamsar düşünürsen, o kadar siyahlara bulanırsın zaten.
ne söylediğimi anladığını sanmıyorum; çünkü ne anlattığımı bilmiyorum.
diğer insanlardan farklıymış gibi gözüken suratımın altında, diğer insanların aynısı var. ne kadar kapanırsan içime; siyahlığımı o kadar fark edebilirsin. ben renkli gülüşler saçmayı severim, yalan söylemeyi de. sen de seviyorsundur eminim.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 yıl.

neden rap(müzik) yapamadık?

sence şu an saat kaç?