mutsuzluğa bağımlı 3.

neden kimse ağıt yakmıyor? bugün ben ölmüşümdür. ya da bir başkası. uzakta da olsa, yakında da olsa birileri ölmüştür. neden kimse ağlamıyor?

benim en son amcam ölmüştü. babaannem'in "oooyy ciğerim gitti" diye ağıt yaktığını hiç unutmam. babamın ağladığını, bugüne kadar en güçlü bildiklerimin ağladığını.
bir gün chopin ile oturuyoruz, hiç unutmam. piyanosu, daha önce hiç duymadığım, esrar kokan, insanı hüzünden hüzüne sokan bir şeyler mırıldıyor. yanına yaklaşıyor ve "ne mırıldanıyorsun?" diye soruyorum. piyanosu susuyor, chopin susuyor. zaten ötmeyen kuşların sessizliğini duyuyorum. bir şeyler fısıldayan sağ ve sol meleklerim bile susuyor. chopin gözlerime bakarak susuyor. chopin konuşuyor... "cenaze marşı..." diyor, "sana hazırladım."


benim için üzülmesini istemiyorum hiç kimsenin. bırak biraz daha benden bahsedeyim, olur mu? rica ediyorum. benim için kimsenin ağlamasını istemiyorum. ben, benim için yeterince üzülüyorum zaten. benim için ölüme adım adım yaklaşıyor, benim için dua bile ediyorum.
kendini kaybetmiş bir benliğin bağımlılığında üçüncü gündeyiz. üçüncü serideyiz. üçü de birbirinden değişik hikayelerle dolu. üçünün de konusu bir mutsuzluk üzerine birleşmiş; üçünü de kimse anlamıyor.

fikirlerimiz hemleşti artık, siz anlatamadığımı; ben anlatamadığımı düşünüyorum. anlamaya çalışırsanız da anlamazsınız beni, anlıyorum. bugünler de geçecek, ben öldüğümde.


bana gülmenizi istiyorum. benden bahsetmeyi bırakacağım birazdan. bir intihar mektubu yazmayı düşündüm günler önce. en güzel intihar mektubu, boş olandır gibi geldi sonra. ölümün ardından bırakılmış bomboş sayfalar. yazılmaya müsait.
profesyonel bir tedaviye ihtiyacım var. birilerinin beni duymasını istiyorum sadece.
birileri beni duyarken anlasın. her insan gibi, anlaşılmaya ihtiyacım var.
bana anlatacakların umrumda değil, yaşayacaklarımız da öyle.
her ruh birbirine eşitlenir zamanla. sahi ya, benim bir ruh eşim vardı zamanında.
ruh ikizim.
ruh eşim.
ruhum.
ve sessizlik.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 yıl.

sence şu an saat kaç?

neden rap(müzik) yapamadık?