benden daha iyi olabilir.

ben sadece susmayı ve gözlerine bakmayı iyi bilirim. insan ister istemez onunla karşılaştırıyor kendisini. bir "o" olamayabilir, bir "o" kadar mutlu edemeyebilirim seni. "o"nun götürdüğü yerlere götüremem mesela. ya da "o"nun kadar yakın bile olamayabilirim. insan bazen empati kurduğunda anlıyor çoğu şeyi; mutluluk klasmanı hariç, "o" her şeyde benden daha iyi.

uyuduğun saati bilebilirim. en son ne zaman hastalandığını, en son ne zaman mutlu olduğunu, tam şu an neler hissettiğini tahmin edebilirim. ama annem bana "öyle aşk karın doyurmuyor" derdi. bu yüzden her seferde daha fazla korkuyor ve daha fazla empati kuruyorum. ve belki de bu yüzden her yazımda korkudan bahsediyorumdur kim bilir? seni çok sevebilirim, beni çok sevebilirsin ama... onun yaptıklarını yapamayacağımı ben de biliyorum.
günün kahramanıydım. iki insanın derdini dinlemiştim. belki de ikisi birbirine daha fazla yakınlaşacaktı artık. birbirlerini kaybetmemek için büyük bir savaş vereceklerdi. ya da ayrılacak, yollarına devam edeceklerdi. ben yapmam gerekeni yapmıştım.

her günün sonunda ve her hikayenin başında olduğu gibi, eve geldim. unutacağımı bile bile su kaynattım belki kahve yaparım diye. yapmadım. kapım yine çalmadı. içeriye biraz hava girsin diye camları bile açmadım. gözlerimi her zamankinin aksine kapatmadım. hiçbir şey yaptım koskoca evin içinde, sadece "hiçbir şey."

zaman yine durmadı. içimde var olan ölüm isteğiyle yaşamanın zor olduğunu hatırladım. bir şeylere ihtiyacım vardı, sen bile olabilirdin. bir şeyler var olmadı. günden güne battığım karanlığın yamacında ağladım. geçmedi.
sadece düşünerek yaşayabileceğini düşünen bir insanı tanıyordum. yemek yemiyor, yemeği düşünüyordu. uyumuyor, uyumayı düşünüyordu. sevmiyor, sevmeyi de düşünmüyordu bir türlü. "neden sevmeyi düşünmüyorsun?" diye sormadım zaten ben de hiçbir zaman.
bir hikaye daha bitti, bir hikaye daha başlayamadı bir türlü.
bir romanın en iyi karakteriydim, kaybedeni yani.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 yıl.

sence şu an saat kaç?

neden rap(müzik) yapamadık?