bir şeylerden korkuyorsan eğer...

bir şeylerden korkuyorsan eğer, başına geleceğini biliyorsundur. bilmiyorum, hangi kelimemde kendini arıyor ve hangisinde buluyorsun? çikolatalarla kendimi mutlu edemiyor ve bir türlü anlayamıyorum: biraz yaklaşıp sarılmamı istiyor musun? yoksa uzaklaşmam mı gerekiyor?

işin hikaye kısmına girmek bile istemiyorum. korkuyla kaybettiğim her şeyin bedelini yavaşça ödüyorum. ilk sevgilim, ilk aldattığım kadını hatırlıyorum şimdi saçma bir şekilde. üzerime yağdırdığı lanet yıllardır devam ediyor. bir kere olsun gerçekten istediğim bir şeye sahibim ve bunu anlatamıyorum insanlara. ama gerçekten, birinin bana sarılmasına ihtiyacım var.
duygu yüklü paranoyalarımla savaşmaktan bıktım. saniyeler sonra öleceğimi düşündüm. saniyeler geçtikçe ölmediğimi; aslında her şeyin planlanmış bir gerçek olduğunu anladım.

bir filozof olsaydım eğer bardan bara dolaşır, insanlara hayatın ne kadar zor olduğunu anlatırdım. bir blogger olup insanlara doya doya gülen bir suratın altında neler saklı olduğunu anlattım onun yerine.
gülen suratıma bakıp beni ne kadar yanlış tanıyabileceğini çok iyi anlıyorum. duygularımı göstermiyor olmam sorun değil; bana duygularımı anlayamıyor olman koyuyor. bir fincan türk kahvesine sığdırılmış umutlarımla gitmek istiyorum buradan kısa süreliğine; her yolun sonunu sana çevirebileceğim gerçeğiyle karşılaşıyor ve içime gömüyorum yine geri kalan her şey gibi.

insan bazen hayret ediyor. insan bazen gerçekten gitmek istiyor ama gittiği zaman karşılaşacağı şeylerden korkuyor. insanlar bazen çok garipleşiyor bunu kendimden biliyorum. insanlara öğüt verirken "korkmayın!" diyor ama onlardan sadece gerçekten korktuğumu anlamalarını istiyorum.

burada saatlerce anlatmak istiyor ama garip bir şekilde susmayı tercih ediyorum. aynı; ölmeyi isteyip de yaşamayı seçmem, öpmeyi isteyip de vazgeçmem gibi.

bazen bir şeylerden korktuğun için bir adım daha ileriye gidemiyorsun.
ve söylediğim gibi...
bir şeylerden korkuyorsun çünkü, başına geleceğini biliyorsun.
ve bazen kaybetmekten de korkuyorsun.
çünkü yavaş yavaş kaybediyorsun.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 yıl.

sence şu an saat kaç?

neden rap(müzik) yapamadık?