artı on sekiz: kadının saçları.

bazı kadınlar çok güzel bakar. bazıları bakmamaya çalışır. bazı kadınların saçları her şeyi anlatır aslında; bu yüzden bazı erkekler, bazı kadınların saçlarında kaybolmayı isterler. bazı kadınların saçları, tanrının insanlara verdiği bir mesajdır: "seviştikten sonra kokusunu içine çekmeniz ve sevgilinizi uyutmanız için yarattım bunları!"

istemsiz, bir kadının tanrısı olmak isterken buluyorum kendimi. tüm yazılarımı farklı kadınlar için, aynı amaçla yazmak istiyorum. kısa saçlı kadınlara bayılıyorum özellikle. dışarıya verdikleri "saçlarıma değil, içime girmeni, içimde kaybolmanı, beynimin en derindeki elektrik alışverişlerini keşfetmeni istiyorum" mesajına bayılıyorum çünkü.

bazı kadınlar saçlarını kısa göstermekten korkarlar. bazı kadınların, anlatabilecek hiçbir şeyi yoktur çünkü. bazı kadınlar anlatmaktan korkar, yaşadıklarından korkar; anlatmamalarının sebebi budur. sadece erkeklerin karşısına oturur, erkeğin sabaha kadar anlatmasını bekler ve sabaha kadar büyük bir zevkle dinlerler. ah o erkeğin beynini çözmeye çalışan kadınlar. bir tanesini keşfetseydim eğer, belki sabaha kadar oturup her şeyimi anlatabilirdim.

istemsiz, yaratılış ya da evrimim gereği kadınlara tapabiliyorum bazen. bir kadın olsaydım lezbiyen olurdum; bir erkeği elde etmek çok kolay olurdu çünkü. belki de bir erkek olarak, bu kadar kolay varlıklar olduğumuzu kabul ettiğim için seviyorum kadınları. bilmiyorum. kendime söylediğim dört senelik yalanın acısını çekiyorum şimdilik sadece; ve bu yaştan sonra, bunu düzeltemeyeceğim için acıyorum kendime. 22 yaşında, kadınlarla ilişkisini bir türlü düzeltemeyen bir erkeğim; aseksüel olduğuma inanmak gayet normal gözüküyor şimdi.

bu amına koduğumun hayatını dört sene öncesine geri almak, istediğim kadınla sevişmek, istediğim kadını sevmek ve istediğim kadını siktir etmek istiyorum.

bazen, çok şey istiyorum sayın okuyan. bazen böyle, içimin her köşesini döküyorum sana da; ertesi gün pişman oluyorum biliyor musun? "belki de insanlarla her şeyimi paylaşmamalıyım." diyorum ve sonra "siktir et ulan!" diyorum... "zaten, beni benim gibi anlamayacaklar."

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 yıl.

neden rap(müzik) yapamadık?

sence şu an saat kaç?