bu keşfettiğim adam, benim.

hipokratın yemini sobalarda çıra diye kullanırken yazdığım yazıların hiçbir anlamı yok sayın okuyan. kime sorsam dikenli yolların düz müdavimi. yıllar geçti, eskiden hastane koridorlarında dahiliye sıraları olurdu. akciğeri sigaradan patlamak üzere olan insanlara sorunlarının kalpsizlik olduğu söylendi. beyin kanaması geçirirken kullanılmış aspirin tehlikesinde şimdilerde hayatlar. genişlemiş zamanımız çok çabuk akıyor; kan akışının durmasına az var.

daha dün öğretmenimin tokat attığı yerde güller çıkmadı hala. babam bana hiç bağırmadı ama bağırdığını düşünerek harap ettim kendimi. dinlediğim hiçbir müzik benim hayatımı anlatmadı aslında. ben hep kendimi müziğin içinde bulmaya çalıştım. bir şarkı sözünü hayatın gerçeği olarak algılamak, bir çocuk için günah olmamalı.

kendimi yalanlarla keşfettim. kendimi yalanlarla süslediğim yollardan ilerlettim. bir psikiyatriste "ben kimim?" diye sorduğumda onuncu sınıftaydım, hayatımın ilk bok çukuru. kendimi bile kolayca inandırdığım yalanlardan başkalarını sorumlu tuttum ey tanrım! sanırım en günahkarın benim; cehennemin yeterince sıcak mı?

ben kimim? sen kimsin? etrafımda gördüğüm bu binlerce dikenli yol müdavimi kim? gerçekten herkes inandığım kadar mutsuz mu yoksa ben... yoksa ben gerçekten kendimi diğer insanlardan düşük görmeye mi müdavimim? biraz büyürsem, biraz daha büyürsem; ya da büyümem gerektiği kadar büyürsem söyler misin ben... ben kimim? sen kimsin? etrafımda gördüğüm bu binlerce dikenli yol müdavimi kim?

şarkının en güzel tarafındayım şu an.
yerinde dur, şarkının en güzel tarafına bir bak.
şarkımın en güzel tarafındasın şu an.
yerinde dur, şarkımın en güzel tarafına bir bak.

daha dün öğretmenimin tokat attığı yerde güller çıkmadı hala. daha bugün, daha dün keşfettiğim kendimi tekrar sorguladım.

benimle anı yaşamak ister misin? çünkü yarın, daha dün keşfettiğin kendini tekrar sorgulayacaksın. benimle önce sevişmek, sonra ölmek ister misin? çünkü yarın, toprak olacaksın.

güzel. ben de öyle düşünmüştüm.
hadi, siktirip gidelim şimdi sayın okuyan.
sigaram var, içeriz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 yıl.

neden rap(müzik) yapamadık?

sence şu an saat kaç?