hiç kimsenin siklemediği.

sonra vazgeçti. intiharın eşiğinden dönen, uçurumun kenarından bakan bir insanın en masum serzenişi. bilmiyorum oradan duyuluyor muydu serzenişim? kulaklarımda bir gram siklemeyen insanların "abi nerelere kayboldun?" demeyişleri. güzeldi ama, cidden güzeldi. "abi yalnız değilsin!" diyen insanların var olmayan samimiyetleri çok güzeldi.

biraz daha geri çekildim. kayboluş öyle olur mu lan? insanlar kaybolduğunda bir yerden bulunamıyorken bir yerden bulunabiliyor olması çok saçma. kaybolacak insan her şeyiyle gider; birinden kaybolurken diğerine değil.

yazıyı yazarken ellerimin titreyişi kaybolamayışımdan kaynaklanmıyor. aynaya baktığımda ahmet batmanın diğer bir tarafını yansıtıyorum. bir taraftan kahraman tazeoğluna laf sokarken, kendimi onlar arasında hissediyorum diğer taraftan.

büyümemiş bir ergenin mektuplarını okuyorsunuz. kendini hiçbir zaman diğerlerinden büyük görmemiş; sadece içerisinde büyüyebilmiş ama dışarıdan gördüğünüz kadarıyla çocukluğunu bir türlü atlatamamış bir ergenin mektupları. abi, bana bir öğüt ver; kendimden dışarıya çıkmam gerekiyor!

değişik bir kafa yapısana sahibim. bazen hüzünlü görmek, bazen insanları güldürürken görmek istiyorum kendimi. hüzünlüyken güldürdüklerime bakıp acı, güldürürken hüzünlerime bakıp başka bir acı çekiyorum. kafamda oluşturduğum ikilemlerin kurbanı oluyorsunuz siz de; buralardan işte tam olarak şu an uzaklaşmak istiyorum.

uzaklaştırın beni. beni sevmiyorsanız, yazdıklarımı okumuyorsanız ve bir gram tanımıyorsanız bilgisayarın başında oturup sol tıkla arkadaş olmamızın hiçbir anlamı yok. sizi sevmiyorum hayatımın ilerleyen derecedeki fazlalıkları. yazıyı açıyor ve "çok uzun olmuş" diyorsanız, "ne yazmış bu amına koduğum yine" diyorsanız arkadaş olmamızın hiçbir anlamı yok. sizi sevmiyorum benim diğer yanlarım. sizi çok iyi tanıyorum çünkü ben bir başkası olsaydım aynılarını söyler, aynılarını yapardım.

benim için artık hiçbir şeyin anlamı yok. benim için artık her şeyin anlamı sizin beni siklediğiniz kadar. lanet olsun sevimliliklerinize. lanet olsun sadece işiniz düştüğünüzde gelen sevginize.

çok gülmüştüm bir arkadaşım "sevgi yaratmak emek ister. sevgide olması gereken budur zaten!" dediğinde. benim sizinle arkadaşlığım "sizin yaratmamı istediklerinizden ve benim yarattıklarımdan" oluşuyor. üzeri çizilmiş "sizin yarattıklarınız" kısmında sadece ama sadece "kaybolma isteği" yazıyor.

hiç kimsenin siklemediği adam; herkesi siklediğinde sadece kaybolmak istiyor.
ve insanın aklına her zaman bir ihtimal daha geliyor.
daha fazla hiç kimsenin siklemediği adam olmak...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 yıl.

sence şu an saat kaç?

neden rap(müzik) yapamadık?